16 mnd mellom Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det sånn at når jeg er kvalm på samme måte som da jeg var gravid med sønnen min - at jeg sannsynligvis venter en gutt til ? Må man være så kvalm at man kaster opp for at det skal være en jente man venter ? Eller kan jeg vente jente selv om alt føles som sist og jeg er kvalm "hele" døgnet uten å kaste opp? Er for tidlig å se tegn til rund eller spiss mage ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg fantes ikke kvalm forrige gang... og fikk en nydelig gutt Nå derimot har jeg vært super kvalm, brekker meg (ikke kaster opp) i en liten uke. Er 8+2. Stemmer det blir det vel ei lita jente og det hadde jo vært kos det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stollima Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann!! Jeg var helt kjempefin i forrige svangersk. med tanke på kvalmen,ikke kvalm en eneste gang,men var derimot plaget med små-blødninger fra uke 8 til uke 28.Og vi fikk en kjempeskjønn jente. No derimot,har jeg vore kvalm og uggen(er no 6+3 på veg)spesielt dem 3 siste dagene,lørdagen så måtte jeg gå å legge meg igjen fordi jeg var så uvel,har morgen kvalme som varer til langt utpå ettermiddagen.Blir vel gutt da her i garden viss vi skal gå ut ifra det.......(",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg tror ikke på dette i hele tatt. Har snakket med min mor. Hun hadd 2 ganske så like svangerskap. Hun har en gutt og ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
16 mnd mellom Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk for svar ! Da er det mulig at det kan være jente likevel - blir spennende å se ! Men både gutt og jente er selvsagt hjertelig velkommen, selv om jeg syns det hadde vært stas å få oppdra et barn av hvert kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå