Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt, med store smerter i magen. Det strammet og verket øverst liksom, fra navlen og opp til under brystet. Jeg våknet som sagt av dette verkende "strekket" og ble bekymret. Tenkte om jeg skulle dra til legevakta, men det ga seg liksom litt så jeg sovnet igjen...

Noen som kan tenke seg hva det kan ha vært?

Kan det ha vært en kraftig kynner?

Iblant er det ubehagelig, nesten vondt når han sparker og snur på seg. Kan det ha vært en kraftig snuoperasjon? (Det er vel ikke vanlig at det gjør SÅ vondt???)

Det var ikke vondt i ryggen, liknet heller ikke på riene jeg hadde i forrige svangerskap. Jeg er i uke 32, ,så det er vel ikke akkurat noen fødsel på gang heller. I dag kjenner jeg ingenting... Synes bare det var litt ekkelt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5190810-sinnsykt-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette hørtes ikke godt ut. Kan dessverre ikke svare på det du spørr om, MEN du skal ikke kontakte legevakta om det er sånn igjen. Da skal du ta kontakt direkte med føden!

Syns det høres ut som en rie jeg assa, men.. Vanskelig å si... Riesenteret ligger jo i toppen av livmora, under brystbeinet, det er der riene starter.

Neste gang tar du hvertfall kontakt med føden med en gang! Vil ikke ha noen for tidlig fødsler her=)

Har det slik jeg nå. Skulle akkurat skrive inn for å spørre om det er flere som har det sånn,men så fant jeg denne tråden. Det er seriøst vondt øverst i magen! Har vært plaget med kynnere tidligere,men ikke sånn som dette. Er i uke 36.

Annonse

Er helt øverst i magen ja,rett under brystene. Jeg nekter å tro at jeg skal plages med fordøyelsen,har ikke hatt noen problemer med å få tømt tarmen de to siste ukene for å si det sånn..

Det vil liksom ikke slippe taket heller dette vonde! Blir det ikke bedre utover ettermiddagen tror jeg nesten at jeg må ringe å mase på de på fødeavd.. Hakke mye lyst til det da..:(

Jeg ringte føden på vei hjem fra jobben i dag, ettersom jeg hadde 1+ på protein i urin ved forrige kontroll og ettersom det var en her som nevnte svangerskapsforgiftning, at denne type magevondt kunne være et symptom på det. Er LIVREDD for svangerskapsforgiftning!!!

De beroliget meg på føden, jeg trengte visst ikke bekymre meg for det. Men, skulle kontakte de igjen dersom det skjedde en gang til.

Jeg tviler på at det er fordøyelsesplager, for det kjentes som krampe lenger ut mot huden liksom. Kanskje i livmoren....

Det var sånn gråte-vondt, så jeg tror ikke jeg skal nøle med å kontakte de hvis det gjentar seg...

Hei!

Jeg hadde det sånn nå i helgen, sinnsykt vondt øverst. Kunne nesten ikke ta på magen. Var på sjekk hos føden, og det viste seg at junior hadde rumpen godt opp i mellomgulvet mitt og lå der og presset. Mulig det er det du har også? Utrolig dårlig gjort synes jeg, men det gikk over gradvis etter 3 dager hvis det er en trøst.

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...