Gå til innhold

Hei attpåklatt 22.9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann!! joda,ble jo litt mindre bekymra....magen min var vist ikke langt ned,men helt perfekt!! hadde vokst 8cm på 8 uker...siden jeg er tynn,så har jeg ikke overlagsfett som hun kalte det,og hun trodde ikke jeg kom til å bli veldig stor.blir vel en liiiten fotballspiller.hehe

men vekta hadde kun gådd opp 1/2kg på like mange uker,så jeg skal hive i meg kosttilskudd.blæh,smaka ikke godt!!!

men,jeg fikk fyfy beskjed om å være borti magen når jeg har kynnere,for det gjorde at det ble flere sammentrekninger.tålte ikke at hun kjente på livmora engang.ble helt jævlig etterpå.så jeg har i hele dag hadd sammentrekninger.men nå blir det hyppigere kontroller her,og på sykhuset gitt.kan vel vente en litt tidligere fødsel....jeg vil jo ikke snike i køen jo!!!!! livmora lå litt på skeiva,men det sa hun ingentin på,så det er vel normalt.i mårra er jeg på uke 24,så jeg setter som mål å nå uke 29 i neste omgang...

Hei!

Det var godt å høre at det har vokst som det skal da! Er det bare på grunn av kynnere at hun tror du kommer til å føde tidligere? Og hvorfor må du på sykehuset? Så en skal altså ikke ta på magen når kynnere kommer?! Det visste jeg ikke! Har du forresten vondt når du får kynnere eller merker du bare at det trekker seg sammen?

Uke 29 hadde jo ikke vært så ille, da får du som sagt en "liten fottballspiller"!:) Og han blir jo større!!:)

Er det forresten ditt første barn?

hallois

nei,er ikke bare fordi jeg har mye kynnere at hun tror jeg får tidligere.er mitt 4 svangerskap,men 5 barn....fikk tvillinger for 10 år siden,som kom for tidlig,og i rakettfart!! var heldigvis på sykhuset,hvis ikke hadde det vel gådd galt med den ene.

siden jeg er flergangsfødende mener hun livmoren er slappere,og at fødselen starter tidligere.pluss at jeg er plaget med kynnere hele tiden.de er ikke vonde bestandig,som oftest kun sammentrekninger.

hun sa så,at holdt jeg på magen når kynnerne kom,så stimulerte det livmoren til å gjøre det flere ganger.litt vanskelig å la være,blir jo gjort automatisk...skal på hyppige kontroller for å følge med at babyen vokser,og sjekke om modningen starter tidligere.var det som skjedde sist.full åpning,uten ei ri...så da jeg oppdaga at den ene fostervannsposen var på tur ut,tok det kun 1time og 2 min,så var jentene født.de satte drypp på meg for å få igang riene.dette som skjedde da har jeg ennå mareritt om.vil ikke ha en så kjapp,skremmende fødsel en gang til.så jeg er glad jeg blir fulgt opp,og kan være trygg på at det ikke skjer igjen.

jeg er 24 fullgådde uker i mårra,og setter som mål å komme til uke 29.deretter helt fram,håper jeg...

magemålet mitt i dag var på 20,å det er jo ikke så lite!?

Wow! Du er litt av en tøffing!:) 5 barn, det høres ut som du er en flink mor!!:)

Ble litt skremt for å være ærlig når du skrev at hun mente du kom til å føde for tidlig på grunn av kynnere...

Har jo som sagt en del av dem selv, sikkert 30 om dagen! Og jeg håper jo han lille blir i magen lengst mulig:)

Er mitt første da...;)

Skjønner godt at du ikke vil oppleve det igjen. Da er det veldig bra at de passer så godt på deg! Da skjer nok ikke det igjen!

20 cm i uke 23-24 er jo helt perfekt da! Skal til legen på onsdag, blir spennende å høre hvor mye jeg har vokst siden sist:)

Håper virkelig for oss begge at guttene blir i magene våre til vi ønsker at de skal komme ut! Hehe..:)

huff,var ikke meningen å skremme deg!!

ja,jeg starta tidlig med å få barn jeg da,og skulle heller ikke ha fler.men der ble jeg skikkelig lurt gitt,hehe

ser her inne at det er mange som har mye kynnere,og det er vanlig.men med meg er det vist ikke så bra...men jeg skal knipe igjen,for jeg vil ikke ha noe av sniking i køen,hehe

men at min mage skulle være ok til å være så liten,ja det var rart...skjønner ikke hva jeg tuller med =o)

var iværtfall godt at jeg hadde vokst så mye,men ble irritert på vekta!!

håper eneringsdrikken kan hjelpe meg der...

vi får vel gå tia ut,å vell så det....

er bare å roe ned,så blir det mindre kynnere.fikk klar beskjed om det i dag...ja,ja,blir en kjedelig sommer.klarer jo ikke sitte stille lenge av gangen..

tenker du har vokst masse du å.

Annonse

Hehe:) Gøy med en liten en til da!! Ja, er 100 sykemeldt selv så det skjer ikke stort om dagen... Hvor er du egentlig fra?

Hvor mye har du lagt på deg hittil da? Er ganske slank fra før og var ikke noe storspiser før men nå spiser jeg nesten for to;) Har lagt på meg 6 kilo hittil! De siste tre kiloene kom i løpet av to uker...;) Men de legger seg jammen ikke på magen, kiloene trives visst best på rumpa og lårene! Søren altså...;)

Tror nok kanskje vi stresser litt for mye med mage størrelsen:) Vi skulle kanskje bare være glad for at vi ikke er super store allerede!

Ja, sommeren kommer til å bli ganske så kjedelig! Men vi får bare nyte finværet!:)

ja,det blir koselig med en attpåklatt.er fra nordtrøndelag jeg da.enn du?

har vel lagt på meg nesten 8kg,men er ikke sikker.var syk før jeg ble gravid,og gikk ned mye,så jeg er ikke helt sikker.men er 50kg i dag..

har ikke lagt på meg noe ellers.værken rompe eller lår vokser...

stresser unødvendig med magene ja,hehe.alt er jo i skjønneste orden.må la være å sammenligne med andre..tror jeg hadde reagert like mye hadde jeg vært diger ja...;)

tenker det blir mye strikking i sommer,for å få tia til å gå..

Er fra tønsberg jeg da..:) Ja, 50 kilo er jo ikke akkurat mye;) Veide det før jeg ble gravid... Ja, det er så fort å sammenligne med andre, men egentlig bare tull, vi er jo alle sammen så forskjellige! Og i hvertfall i graviditeten! Vi får prøve å ikke stresse for mye, det har guttene sikkert ikke godt av heller;) Og får nok tida til å gå i sommer, det finnes jo i hvertfall alltid BIM sida å titte på;)

God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...