Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Har prøvd et par-tre ganger etter fødsel, men det har vært fryktelig vondt, og har ikke "fått" det helt til.Ok, dette blir litt details, men det er så tørt der nede og føles veldig trangt.Er litt bekymret for om kanskje syinga kan ha gjort noe, føles veldig stramt og trangt.Nå kan jeg legge til at jeg ikke har hatt spesielt lyst disse gangene heller, men kun fordi jeg har "stilt opp". Jeg har virkelig NULL lyst......-((( Flere som har det sånn.....? Håper alt stiller seg tilbake til "normalen" en gang i fremtiden....
små Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hva sa legen på 6-ukers kontrollen? Hvis du har vært der da.. Tror h*n ville merka hvis det var noe med syinga.. Og hvis du er tørr er glidemiddel en fin ting;) Men du sier jo at du ikke har lyst, og da tenker jeg at det er sikkert grunnen til du er tørr, og er man tørr føles man jo ganske trang.. Jeg er helt sikker på at alt blir som det var engang. Sist hadde jeg også en periode hvor jeg IKKE ville ha sex, men det gikk da over;) Husker ikke hvor lang tid det tok, men det tok en stund. Jeg var sliten, følte meg fæl og ekkel..og det gjorde jo sitt.. Nå derimot kan jeg nesten ikke vente til jeg slutter å blø Så heldigvis er det ikke likt hver gang;) Masse lykke til, og så håper jeg snart lysten kommer tilbake. Men ikke stress så mye med det. Bare ta det med ro, og slapp av:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 6-ukers kontrollen ja...Den var "morsom"...Jeg trodde legen kanskje skulle spørre litt hvordan fødselen gikk, tiden etter på osv, hadde egentlig behov for det da jeg har vært ganske deprimert etter fødsel, men han snakket og snakket om det ene prevansjonsmiddelet etter det andre. (prevansjonsmiddel? trenger jeg egentlg det, he he -jeg mener, når jeg ikke har sex:-) MEN til spm ditt, han sa ingenting om syinga da han tok GU. Satser på at det ordner seg etterhvert....synes litt synd på mannen min da, han føler seg jo nesten som en jomfru igjen....:-))
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 hei satt og leste innelgget ditt og svaret du fikk og tenkte jeg fikk skrive noen ord:) For jeg har det slik du beskriver. Jeg har også denne følelsen av at det er stramt og trangt og det er aldeles ikke godt å ha sex. jeg har også som deg "stilt opp" og tenker det sikkert er greit, da det nesten virker som om jeg må venne meg til følelsen igjen.............??? Mange som sier man blir tørr i kjeden av amming, ammer du? Jeg hadde det slik at rett etter fødsel så kunne jeg nesten ikke vente til renselsen var over slik at vi kunne være intime igjen, men så gjorde dette så vondt at det fristet ikke til gjentakelse desverre. håper også inderlig at dette går over og at sex igjen skal være godt. med andre ord du er ikke alene:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Heisann anonym og takk for svar! Jada, jeg ammer jeg, da er det kanskje ikke rart at man blir litt tørr...? Bare lurte på om jeg kanskje var litt unormal...har liksom mere lyst til å sortere sokkeskuffen enn å ha sex akkurat nå.... Kjip jeg ja:-)
Morten Beate Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Man blir ofte tørr når man har fått barn,prøv med glidekrem eller olje,og god tid,det hjalp iallefall meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå