Veslemor77 Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har brystpiercing og har hørt at den må taes ut ganske tidlig. Har ikke vært hos legen enda, så jeg har ikke fått spurt. (og jeg tror han ville anbefalt meg å ta den ut med en gang uansett, da han er NOE konservativ) Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er vel ikke nødvendig å ta den ut før du skal amme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 i og med at du kan risikere å begynne å lekke melk allerede måneder før fødsel, så kan det kanskje være en fordel at melka venner seg til å komme ut riktig hull? Noen som har erfaring her? Ble litt nysgjerrig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Ikke vet jeg, men jeg var ihvertfall ikke lekk da jeg var gravid sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa80 Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg har piercing i begge.. har tatt ut den ene, er 8+2, tok den ut på grunn av at puppa var så øm og vond. vill ikke ta de ut eller, er liksom en del av meg, men trur det er lurt å gjøre det så det får grodd før eventuell amming, så ikke melka spruter i alle retninger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg har ikke peiling altså,men tenker....kan det ikke strekke seg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 du må nok ta den ut med en gang.... det er pga infeksjoner... det må lages nye hudceller osv...brystvortene og melkekjertler blir renset og bedre forberedt på kommende melk. hullene må gro igjen... og bli bra. det sa legen min allefall... jeg syntes det var synt å ta dem ut, pga at jeg og kjæresten syntes det var sexy.. jeg syntes det gjorde godt når vi kosa og forresten så betalte jeg 1500kr for dem.. hehe... men når jeg tenker på den lille, gjør det meg ingenting... tok også ut i navlen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå