Akkuratja Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Har akkurat gått fra voksi til dyne, men synes d er vanskelig å vite hva jeg skal ha under hun i vogna. har et flisepledd, men føler det blir så varmt og klamt...Dessuten elsker hun å sitte litt svakt oppstøtta i ryggen når hun er våken i vogna, har emaljunga duo edge med støtte til ryggen, men uten voksien sitter hun ikke så godt støtta på siden.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 lammeskinn med hull til selene (dette skjærer du til selv) og så et fleecepledd eller et varmere teppe? sjekk ut snuggel buggels på alexi.no vi har den billigste i regnbuens farger vi da og er kjempefornøyd med den.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Har faktisk ikke noe annet enn madrassen under jeg.. Hmm, kanskje jeg burde legge noe mer under.. Men han er varm nok, så har ikke tenkt på at jeg trenger noe mer...
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 brukte bare den vanlige vognmadrassen når han var så liten vi også og bare den vognposen som hørte til. han var akkurat passe varm da. nå når vi bruker sportsvogndelen bruker vi også bare vognposen som hører til vogna og evt. et tynt strikka ullteppe inni.
Akkuratja Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2006 Problemet er at tøtta reagerer på lammeskinnet. Og i tillegg er hun veldig varm av seg, så tipper d hadde blitt for varmt, selv om det liksom skal være temperaturregulerende. Men forslaget i seg selv var jo bra, for det er god støtte i skinnet også når hun skal sitte oppe, men som sagt, måtte pakke d vekk da hun reagerte med utslett og ble tett i nesa av d.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Vi har også emmaljunga duo edge og bruker nå ikke annet underlag enn det som er i vogna originalt (dvs madrass). Vi skifter til sportsvogn snart, men har ikke funnet ut hva som passer å ha som underlag der... Jeg lurer litt på hva som menes med vognpose som følger med vogna (Siljemor85)? Er det trekket til å kneppe på du mener?
Akkuratja Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2006 hvor gammel er babyen din når du nå skal bytte over? Lurer nemlig på når jeg skal gjøre det. Og vurderer å bruke begge i en overgangsperiode da ryggen vistnok ikke kan legges helt flatt på sportsdelen. (Har ikke prøvd selv da;) ) Men tøtta er veldig lang av seg og bagen begynner faktisk å bli i knappeste laget. Men nå blir hun vell neppe å vokse så mye i cm de neste mnd som hun har gjort til nå. Lurer også på hva som menes med vognpose???
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Han er 7 måneder. Setter seg ikke opp selv, men bagen begynner å bli trang... Ble overrasket da jeg så at sportsvogndelen IKKE kunne slås helt ned i ryggen. Lurer fortsatt på vognpose til Emmaljunga duo edge - har dere kjøpt det utenom?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Vi har lammeskinn oppå madrassen ennå. Det er så kaldt her i trondheim enda:(
ostekaka Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 klart det blir varmt og klamt med fleece pledd. fleece er 100% polyester fordi om det ikke kjennest sånn ut, men mykt og godt, de bør egentlig ikke brukes til babyer. reagerer hun på lamme skinnet kan du kanskje vurdere et ullteppe, alle de positive sidene som ulla på skinnet har, får du jo fra et ullteppe også. varmt når det er kaldt, men ikke over opphetende når det er varmt.
-Lane- Skrevet 29. mai 2006 #11 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har også Emmaljunga Duo Edge og har nettopp byttet til sportsdelen. Jenta mi er 11 mnd på torsdagen. Kviet meg litt siden ryggen ikke kunne legges helt ned, men det er så lite om å gjøre at det ikke merkes. Jeg har lammeskinn under også ligger ho i hjemmesydd fleecepose og dyne..og trekket.. Ehmf.. Bor i Lofoten da. Bruker ikke sellene som tilhører vogna, men slika enkle seller som man kjøper på butikken.
lillestorevennen Skrevet 29. mai 2006 #12 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker madrassen som følger med vogna, pluss voksi med sommerdyne. Lett å regulere varmen med den voksipose-typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå