Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dyrt men veldig bra kvalitet.

Ullen de selger er ofte ikke maskinvaskbar. Det er fordi den ikke er tilsatt plastkjemikaliene som påvirker overflaten. Dette gjør at ullen er naturligere, mange av de som tror de reagerer på ull, reagerer på kjemikaliene. De vil tåle ullen som ikke er behandlet for superwash bedre.

ullen som er ubehandlet er også bedre selvrensende, så det ble ikke plagsomt mye håndvask.

Eneste problemplagget var strømpebuksene som tovet litt i ankelen/foten, så nå er foten klippet av og det er blitt stilongs i stedet. Ankelen var så godt tovet at det var bare å klippe, ingen fare for at det skulle rakne der nei..

Gjest Frantic

Har handlet til begge mine der, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten - også på bodyenen. Synes bodyene er mye mer holdbare enn Janus og Tom&Trine som jeg også har prøvd. Eneste grunnen til at det er greit å ikke hanlde for mye før fødselen er hvis babyen får eksem. Min andre hadde eksem og kunne ikke bruke noe som helst ull mot kroppen - da hjalp det ikke med Nøstebarn sine produkter som ikke er tilsatt kjemikalier heller......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...