Gå til innhold

April: Hvordan går det med alle aprilmammaer- og babyer?


Elipepsi

Anbefalte innlegg

Her går alt bra. Har hatt noen tunge stunder når Kristoffer ikke under NOEN omstendigheter vil sove om natta, men det glemmer jeg fort når jeg dagen etter får tatt igjen litt søvn.

Synes det er utrolig spennende og artig å se hvor fort han utvikler seg! På torsdag blir han 6 uker, og han smiler og småpludrer mye nå.

Var på 6-ukers kontroll i dag og han har vokst mye siden han ble født.

Hele 7,5 cm lengre har han blitt, og 1, 3 kg tyngre :-)

Selv om det er slitsomt å være småbarns mamma, så synes jeg det er det største i livet å være mamma!!! Enig? :-)

 

Hvordan går det med dere andre? Koser dere dere? Sliter dere dere ut?

Artig å høre hvordan det er med dere andre synes jeg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går ting veldig greit. Trym er flink til å sove. Han har stort sett bare ett nattmåltid, ellers sover han fra 2300 til 0630-0700. Han har også begynt å lage litt koselyder og smiler litt. Det er så herlig når han smiler til oss. Vi har to storesøstre som er veldig stolte og flinke til å hjelpe til. De er snart 7 og 9 år så de er store nok til å klare en del ting på egenhånd og dermed være til hjelp for meg også. Så overgangen fra tobarnsmor til trebarnsmor har ikke vært så ille som noen sa det kunne bli. Vi koser oss masse her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ganske travelt,men jeg stresser ikke :-)

Vesla sover lite om dagen,og vil bli bært på hele tiden,så huset ser ut som et bombenedslag(føler jeg). Men bryr meg egentlig ikke så mye om rotet akkurat nå,koser meg med jenta mi og lar huset stå som det er. Gubben jobber mye,og vi har 2 andre unger også,og da sier det seg selv at dagene går....

Men jeg koser meg sååååå mye,og blir nesten verpesyk igjen :-D men gubben vil ikke ha flere,men jeg har sagt vi får nå se hva vi vil om 5-10 år :-) fremdeles ung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss også masse! Endelig har jeg også litt fri etter å ha jobbet med hovedoppgaven og hatt med lillegutt på skolen i en måned etter fødselen.

 

Lillegutt sover heldigvis godt om natta, selv om han griner en til to timer hver kveld. Men det er helt greit så lenge han sover om natta!

Jeg var også på seksukers kontrollen da hadde han vokst 9 cm og gått opp 2,1 kg fra fødselsvekt, en skikkelig tjukkas er han blitt!

 

Vi har hatt barnevakt de to siste helgene, bare på kvelden da, så vi har fått kost oss ute med venner og kinobesøk. Det koselig med lillegutt, med det er også godt å ha litt tid for seg selv. (sel vom det er utrlogi deilig å komme hjem til han også når man har vært bort en kveld ;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...