Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Dumt? Jeg har nå småblødd i en uke og det varierer fra noe rødt til brunt, men i små mengder. Jeg vet det kan være absolutt normalt med småblødninger så tidlig (8 uker) emn man tenker jo sitt for det. Var hos lege fredag og alt ellers var npormalt. Men sex er vel kanskje ikke så lurt når det blør? Glemte å spøøre om akkurat det, og jeg kan selvsagt avstå i flere uker hvis det er det men lurer på om det kan gjøre vondt verre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Gynekologene har veldig forskjellige meninger om det der. Men den ene gynekologen jeg har vert til sa at vi ikke skulle ha sex pga blødningene mine. Jeg tror at det som oftest ikke har noe å si, men i noen tilfeller har det det. Det kan være mange årsaker til at man blør, og viss grunnen er at morkaken ikke er skikkelig festet(er berre et eksempel), så vil det ver best å ikke ha sex. Men som oftest er det jo helt andre grunner til at man blør. Men hadde jeg vert deg så hadde jeg ikke hatt sex så lenge man blør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Eg var til lege og gynekolog for sjekk fordi eg hadde blødd. Vi fekk beskjed om ikkje å ha sex så lenge eg blødde. Kan sikkert vere ulike meiningar om dette, men kan jo vere greitt å la vere om ein greier det ei periode ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for svar- tror jeg holder meg unna det til jeg slutter å blø- bare det slutter snart da! Hvordan er/var blødningene dine? Er det ok nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå