Gå til innhold

Føler meg ikke gravid.


Håper(2sa+1gutt07+3sa)

Anbefalte innlegg

Er det bare meg her inne som ikke føler seg gravid?

Er 6+2 og føler meg ikke gravid i det hele tatt.

 

Håper bare det ikke er noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det sånn helt til ultralyden i første svagerskap, jeg - var sikker på at det var en hysterisk graviditet (er det ikke det hunder får?). Og da gikk alt 100% bra, så jeg tar den samme følelsen litt mer med ro nå (er 5+2)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller... Forrige gang var jeg kvalm fra uke 6 + 2. Nå skal jeg være 8 + 3 og kvalmen har ikke meldt seg. Har heller ikke særlig ømme bryst, noe jeg også hadde sist. Det eneste jeg merker er at jeg er trøtt og sulten støtt. Vi skal vel være glad for at alt er vel med oss - så er det bare å håpe at den lille også har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Klarer å roe meg litt når det er andre som har det på samme måte. Har nemmelig hatt 2 sa før så jeg holder på å bli nervevrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med SpongeBob - hvis du går rundt og er nervøs og stressa så er det myyyye bedre å "mase" på JM eller lege. De er jo tross alt der for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,jeg føler meg heller ikke særlig gravid

Bittelitt ømmebrystvorter og litt verkende korsrygg av og til...

 

Litt mer trøtt og sulten tror jeg...

 

Men hadde jeg ikke fått posetiv test for 2 uker siden,hadde jeg nesten ikke trodd at jeg var gravid...

 

Jeg har også mistet flere ganger tidligere,så er kjempe nervøs for at noe skal være galt denne gangen å..så jeg vet hvordan du har det!

 

Men når du har mistet 2 ganger tidligere,kan du vel få tidlig UL?

 

Jeg er foresten 6+2 i dag,får vel snart time til UL...

 

lykke til videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap følte jeg meg overhodet ikke gravid i mange uker. Fra rundt der du er nå til nesten uke 11 tror jeg,,,,

For å berolige deg selv kan du gjøre det jeg gjorde da, nemlig å ta to blodprøver med en ukes mellomrom hos legen for å påvise stigning i hCG. Du er mest sannsynlig like gravid som oss med symptomer da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...