Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lest denne boken, og sitter vel igjen med en følelse av at det må være for godt til å være sant...høres jo ut som babyer er små roboter man kan ha full kontroll på. Men er jo også enig i mye som står der, og kommer nok til å ha noen av prinsippene i bakhodet. Noen som har erfaringer på godt og vondt med denne boken?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5190097-noen-som-har-lest-babyguiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og hopp!

her har vi også lest babyguiden, og følger prinsippene i boken for det meste... men selvfølgelig går ikke alt etter boka hele tiden nei;) men her fungerer det i allefall bra:) jenta mi forandra seg etter vi innførte spisetid-våkentid-sovetid... hun virker mer fornøyd og det er mye lettere og tolke henne, synes jeg. prinsippene er i allefall gode å ha i bakhodet som du sier:)

ja vi har vel til dels faste tider, litt slingrings blir det jo alltid. men jeg lar aldri vesla sove rett etter mat, bortsett fra på kvelden da. Vi står opp i syv tiden, hun får da mat, og er våken i en og en halv- to timer så sover hun en og en halv time ca og så blir det samme om igjen helt til rundt fire/halv fem da sover hun ikke før hun blir lagt i syv tiden.. prinsippene i babyguiden går ut på og skape en forutsigbarhet og rytme i dagen da... det fungerer fint for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...