Gå til innhold

Hei hei alle:)

prøvi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei du! Så bra at alt står bra til med dere alle. Alltid hyggelig å være på kontroll å få slike beskjeder. Jeg var også idag.. er bare 28 uker jeg da, men alt var ihvertfall bra og jeg er glad for det! :)

5 uker er jammen ikke lenge! Du får jo snart se dine små. :) Sjønner godt at du gleder det ja!

Klem

Hei Prøvi!

Så utrolig kjekt å høre! Det er jo veldig deilig at de er så store! Jeg vil anta at magen din begynner å bli ganske "voksen" nå:-)

Jeg er selv veldig spent på om jeg får føde eller om det blir KS. Kan jeg spørre om hva legger de til grunn for planlagt KS? Ligger begge med hodet ned?

Stå på og lykke til med innspurten:-)

hei:)

Ja magen begynner og bli ganske STOR nå ja. målte meg rundt magen i går var 118cm:):)

Jeg tok KS med største jenten min, og i snittet fra forige gang er det veldigt tynnt så derfor blir det KS denne gangen og. De tror ikke livmoren vil klare en fødsel. Pga.at den er så tynn i snitte. Når jeg var på UL i går da lå begge med hodet ned og på samme side i magen.....

Deiligt ver i dag så sitter ute og soler meg:)

På samme side av magen!!!! Vannvittig!:-) Er du litt skjeiv eller:-) Jeg leste i en bok at ved ca 45 % av fødslene, ligger begge ned. Selv om jeg fødte på vanlig vis forrige gang, er jeg forsåvitt forberedt på at det kan bli KS denne gangen - jeg forstår at sjansen for at det ender med det er litt større en ved enlinger. Samme det egentlig - bare de kommer ut sunne og friske:-) Vi trenger nok litt assistanse fra menn og bestemødre i den første tiden hjemme uansett:-)

Ja mage er litt skjev:))) men jente beveger seg hele tiden så hun "hopper" nok litt frem og til bake, gutten er veldig rolig så han ligger unders og hun ligger litt frem og til bake og sparker på han "stakkar".. Og hjelp trenger vi uansett, om vi føder slik eller slik for det blir jo en kjempe omstilling med TO bebiser...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...