Gå til innhold

Så vondt i ryggen..

Anbefalte innlegg

Det verker og stikker sånn på høyre side nederst i ryggen og nedover bake n og foten. Har tidligere fått bekreftet bekkenløsning. Er dette fra bekkener også? Skulle vært hos fysio i dag, men har influensa, og kommer meg ikke ut. Kan nevne jeg har lagt mye de siste dagene, så har vel gjort det verre. Nå klarer jeg nesten ikke sitte.. Noen råd??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5190036-s%C3%A5-vondt-i-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gode sko? Jeg har vært på Løplabbet og kjøpt meg joggesko i helgen. Der kontrollerer de føtter og gange før de anbefaller sko. Det er kjempeviktig å ha gode sko når man begynner å bli tyngre (for fotens del) og for å holde på holdningen. Regner med at dette har invirkning på ryggen også.

jeg får vondt der om jeg løfter og gjør noen harde anstrengelser, eller bare har støvsugd for lenge. Og for meg hjelper det å tøye ut fremsiden av lysken, sett vendtre kne i bakken, strekk høyre ben foran deg, bøy det (ha foten i bakken)og len deg over kneet ditt(slapp helt av i ryggen), da tøyer du den "spagat"muskelen, og dette hjelper litt på meg, da klarer jeg å slappe mere av etterpå.

Hei.

Jeg fikk diagnose bekkenløsning på forrige sv-kontroll hos legen. 20 uker på vei. Tok kontakt med min kiropraktor (som jeg går til innimellom pga. stiv nakke), for å se om han kunne hjelpe. Nå har jeg hatt 2 behandlinger og synes absolutt at det har hjulpet. Kiropraktoren sa at ved svæt mange av bekkenløsnings-tilfellene er det også en viss grad av låsning i bekkenet også; derfor kan ofte kiropraktoren hjelpe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...