Gå til innhold

Ida eller Silje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva passer best til Maria ? Ida eller Silje ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at det ikke er dbl.navn det er snakk om. Vi har en datter som heter Maria og nå venter vi altså en jente til.....

Fint om dere også kan begrunne hvorfor dere synes enten Ida el. Silje passer best.....

Skrevet

Silje, siden begge navnene har fem bokstaver. Synes Maria og Silje flyter bedre sammen, enn Maria og Ida.

Skrevet

Enig med mor lille.

Skrevet

Det spørs hvilket navn du vil ha. Hvist du vil ha et søtt navn, så passer Ida best, men hvist du vil ha et røfft og bitchy navn så passer Silje best.

Selv liker jg Ida best. Lykke til med valget

Skrevet

Synes kanskje Silje klinger bedre til Maria enn Ida. Men, jeg liker Ida bedre...

Skrevet

Jeg må nesten si Silje.men det er helst siden jeg heter det selv :D

Skrevet

Søsteren min heter Silje Maria som dobbeltnavn(bruker begge), men det er mest i familen... Andre opplever det som pent men tungt. I Norge blir det gjerne bare Silje, mens u utlandet blir det Maria (prøv å si silje på fransj... silch...

De som prøver å bruke begge ender ofte med Silja Maria eller Silje Marie, så ut fra den erfaringen flyter kanskje Ida Maria best?

Skrevet

Sorry, leste litt fort, og trodde presiseringen var at det SKULLE VÆRE et dobbeltnavn.

Maria og Silje

Maria og Ida

hmm, det er hipp som happ, men jeg syns Ida er litt finere

Skrevet

Synes Silje er finest og passer best sammen med Maria. Ida er litt for oppbrukt for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...