Gå til innhold

Trollemor...

Anbefalte innlegg

Hei du

Hvordan har helgen din vært? Hadde du det artig i bryllupet du var i ?

Og hvordan er formen til datteren din, er hun blitt noe bedre?

Vi har som du sikkert skjønner enda ikke fått igjen pc´n...arrgghhh!

Men den er vel i hus rundt den 1juni, håper vi..

Ja, i dag går jeg inn i min 10.uke, men 9 fullgåtte uker. Bare 3 uker igjen til formen forhåpentligvis blir litt bedre og jeg kan føle meg "litt" tryggere på at dette vil gå bra.

Skal ikke klage, formen har vist seg å være bedre den siste uka. Prøvde meg på seaband mot kvalmen, og den virket bemerkelseverdig bra. Var som å skru av en bryter etter 1-2 min, men jeg satte de på meg når jeg kjente at kvalmen kom....så det rakk ikke å bli så ille før det ble borte. Disse båndene vil jeg anbefale i alle tilfeller med kvalme....:-)

Ellers har jeg og gullgutten hatt en alene-hjemme-helg. Anders har vært på klassefest for barneskolen og hadde mange artige ting å fortelle da han kom hjem på søndag. Og J datt ut av senga da han hadde kommet krypende opp til meg i løpet av lørdagsnatten. Han skrubbet seg på halsen på nattbordet og gråt så sårt...prøvde å trøste han så godt jeg kunne og holdt rundt han. Trodde han skvatt mest, men jeg så jo at han hadde visst skrubbet seg ordentlig da jeg fikk se det ordentlig morgenen etter. Huff.....fikk dårlig samvittighet da, ja. :-)

Anders har ikke fått noe svar om han har fått jobb eller ikke, men regner med å få det i dag eller i morgen. Tvi tvi...

Ville bare høre hvordan det gikk med deg, jeg....

Snakkes siden...mailes snart.

PS. Du betalte for mye......

Klem Anne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5189565-trollemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... koselig å høre fra deg... håper pc'n din blir i orden snart så jeg har mail kontakt med deg igjen....Troll ungen er frisk igjen, heldigvis, men det tok noen dager....

Turen til østlandet gikk kjempe fint.... vi tok natt toget bort, og bølla som hele veien...

Vi reiste dagen etter vidre til trondheim, og hadde tre dager der oppe.... kom ned på mandag, og reiste hjem på tirsdag, så jeg er først på jobb igjen i dag.

Smykkene var perfekte, håper det ble noen bra bilder, så skal jeg sende deg et bilde siden... vi reiste selvsagt fra kamera, men jeg skal få kopiert noe fra bruden når de kommer hjem.... så det ordner seg nok... fikk i allefall masse skryt for antrekk og smykker, så du har gjort en god jobb der...

Ja jeg vet jeg betalte litt mere en du skrev... men det var ikke mange kronene... så betaltej eg portoen tenkte jeg... du er jo ikke så dyr å handle hos.... jeg er jo så fornøyd :-)

Har du hørt noe mere om jobben til Anders nå, vet ikke om dere har hørt noe nå, men du skrev dere sikkert hørte noe om en dag eller to... håper det ble positivt svar....

Ja så var ikm uken her da... har vel ikm på fredag eller noe, syns syklussen har vært litt ustabil i det siste, før kunne jeg stille klokka etter TR, men nå har det variert litt de sist mnd... så den kan egentlig komme når som helst... vi får krysse fingrene for at det blir klaff snart..

På togturen hjem i går forelsket lille trollungen min seg i en liten baby gutt på 5 mnd som var med toget, har gråt ikke en gang på de 8 timene vi var på toget... og var stort sett bare blid og fornøyd, .. "En slik lillebror vil jeg ha mamma" sa hun høyt og tydelig i fra til meg....

Så vi får håpe da....

Vi snakkes snart igjen..

KLem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5189565-trollemor/#findComment-5212049
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...