Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag er lillegutt 1 år, og jeg er så stolt, så stolt! Mest av han, så klart, men også litt av meg selv. litt sånn "yes!, jeg klarte det"-stolt. Jeg har liksom aldri vært noen "baby-dame", gutten min var faktisk den første babyen jeg har holdt i hele mitt liv. Og etterhvert har jeg blitt riktig så flink, til både bleieskift og alt det andre som hører til. Og så har han fått noe mm, noe mme, ganske mange middagsglass, men også noe hjemmelaget mat,(middagsglassene er visst best....), i det hele tatt; ikke alt "perfekt", men heller ikke alt helt "feil"... Så da er det vel bra...

Bare en ting har han fått helt konsekvent og alltid; masse kjærlighet og omsorg.

Og nå har jeg en super-duper, kjempesøt supermann-kosegutt, min store kjærlighet! *SUKK* Jeg ante ikke at man kunne bli så glad i noen!

Men hva skulle jeg vel gjort uten smt.0-1? For jammen er det mye man lurer på, særlig som førstegangsmamma! De "dumme" spørsmålene står i kø noenganger. Og da er det kjempefint å kunne spørre andre om gode tips og ideer. Takk allesammen, og ha det fiiint!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5189312-hadetp%C3%A5baaadet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...