Gå til innhold

Mai: overtid...kjempe lei :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

trodde dette skulle gå litt kjappere med nr 2, enn nr 1. Nr 1 gikk eg 10 dager overtida med, og blei sett i gang. Nå er eg allerede 1 dag over termin med nr2.... driiiit leiiiiiiiii...håper bare eg slepp gå så lenge denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde også det skulle gå kjapt med nr. 2. Nå er jeg 2 dager over termin, mens nr. 1 kom hele 13 dager før termin - jeg har m.a.o. gått og ventet i ukesvis allerede, he he...

 

Folk kommenterer "du må vel nå være over en måned på overtid", sukk...

 

Det nærmer seg styggfort juni, så kanskje det ikke blir mai-barn på oss likevel :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan desverre trøste deg jeg .....jeg født to dager før med første , tem dager etter med andre og denne gangen gikk jeg 14 dager over......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja, det er så kjedlig når du treffer folk ute på butikken eller kor det måtte være: du går enda du???? har du ikkje fødd enda???

Forferdli kjipe komentarer, ikkje laga for dei nett nå.

Eg og har vert "klar" så lang tid i for veien denne gangen... litt domt det, for skal sei ein blir lei nå på slutten!!!!!!!

Håper den kommer ut iallfall snart, så eg slepp bli sett i gang denne gangen og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte dagen før med første, 8 dager på overtid med andre og her er jeg foreløpig 9 dager med nr tre!

 

Kan ikke trøste noe serlig, er møkk lei selv !

 

Men lykke til skal du få, håper du ikke må vente lenge :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...