Gå til innhold

Desember: sunne des-mammaer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri så lite fornøyd vil jeg bare meddele at jeg allerede har tatt situps sammen med junior på lekematta i dag, og spist groveknekkebrød til frokost.. dette må jo bare bli bra!

det var dagens selvskryt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!! Her har ikke den sunne basillen truffet meg enda..... Men har fått hengt ut en maskin med klær, og ryddet litt i huset. Er jo ikke så verst det heller, hehe.

Skrevet

bedre enn ikkeno.. kanskje den kommer i lufta senere i dag den basillen, vet aldri!

Skrevet

Så flink dere har vært. Etter inspirasjon fra Willow i går, bestemte jeg meg også for å legge grunnlaget for den sunne linjen, og er i godt gang. Bestilt massevis av frukt og grønnsaker, samt makrell som vi skal ha i dag, uten masse dressing på.

Skrevet

Jeg har kjøpt inn masse sunn frukt og grønt, og Ingers Rugbrød,,,,,,det skulle hvist være sundt og godt.....

Og trilla i 40 minutt........

Så dagen har da starta bra her også......

Skrevet

Kjøleskapet er fylt til randen meg frukt og grønnsaker nå ja. Masse sunnt godteri. I dag blir det kylling-pastasalat til middag, nam nam.

Og vi har trilla i ca 1 ogenhalv time.

Skrevet

er vi flinke eller er vi flinke?!?

Skrevet

Dere er flinke!!!

For min del har det vært en kjip dag med halsvondt og feber. Det har definitivt ikke blitt noe godteri...urk..

Skrevet

I dag startet jeg dagen m en nutrilett bar :) Smakte ikkeså aller værst, og har bare ca 300 kcal på et måltid. Kraftige saker for jeg ble mett av den!!! og så er den dekt m sjokolade så ALL sjoko lyst for resten av dagen ble borte. Typen ville spandere kake på kafe idag, men den avsto jeg glatt :))) He he... flinke flinke. Også har vi trilla idag da... men det gjør vi nesten hver dag da. Må bare komme meg opp på den "skumle" stepmaskinen.... urk....

Stå på damer, dette fikser vi :)

Skrevet

Kan ikke skryte av så mye i dag men jeg spiste en banan til frokost (istedenfor å kjøpe meg en bolle el på kafe) og jeg trillet en 1/2 time tur med lillegutt.

Sender masse skryt til dere andre som har gjort en innsats i dag!! Stå på!!!

Skrevet

Herlighet da jenter.

Snakk om dyktige damer!!

Så utrolig flinke vi har vert i dag.

Greier vi det samme i morra tro?

JA!!!!!!!!

Keep up the good work......

Skrevet

Kremt... jeg har spist biff med chips og bernaise-saus og etterpå en ganske stor stratos. I morgen skal jeg ta 3 sit-ups..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...