Gå til innhold

Åssen gikk det Fjerdemann på vei tjo hei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere

Da har jeg unnagjort begge blodprøvene.Legne ringte og sa svaret.Hcg har steget fra 31000 på fredag til 46000 i dag.Så hun sa da var det ikke dødt hvertfall.MEN jeg blør fortsatt,så hun lurte på om det kunne være graviditet utenfor livmora.Skal på ultralyd i morra og sjekke det,heldigvis ikke så lenge til.Men jeg er jo egentlig ikke så mye mer klok eller beroliget da.Fortsatt veldig usikkert der her,vet ikke hva jeg skal tro.Men er det graviditet utafor livmora er det jo bare en ting å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fortvilende å gå slik, enda godt du får ultralyd i morgen, så du kan få på rene hva som skjer.

 

Får krysse fingrene for at det likevel går bra, optimist til det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Eg håper verkeleg ikkje at du er gravid utanfor livmor! Noko så trasig. Men det er jo eit bitte lite håp likevel, da, sidan det i alle fall er liv. La oss høyre korleis det går.

 

Eg skal til andre blodprøve i morgon (men veit svaret :( )

 

Eg kryssar framleis fingre for deg.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.Kanskje det var fingerkryssinga som gjorde at hcg steg :-)

Vet ingenting om graviditet utafor livmora utenom at det går en vei.Vet ikke om andre symptomer eller tegn.Trodde man hadde veldig vondt,men det har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke gi helt opp ennå du heller Beth,det skjer mirakler av og til.

Vet du hva den første hcg-målinga var?Krysser fingrene for deg i morra hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! når du seier det, så trudde eg også at det skulle vera veldig vondt å vera gravid utanfor livmora - og berre på den sida det sit (jfr Iselins historie). Kanskje det går bra med deg likevel? (håpe, håpe). Sjøl håper eg vel mest på eit mirakel i form av ein ny graviditet - snart! Men har ikkje tru på at det er noko der nå. Kroppen kjennest veldig ugravid, liksom. Men vi får sjå i morgon...

 

Lurer på korleis det går med anonym, og om ho har fått ultralyd-time?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beth og Fjerdemann !!

Jeg tok en ny gravid test i dag og den var negativ..

Så jeg takker for meg og ønsker dere begge lykke til videre..

Kommer innom for å se åssen det går med dere i morgen...

Klem fra (en i samme båt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,så trist.Det ser svart ut for oss alle tre det her.Håper det er flere muligheter for deg da,kanskje er du her plutselig igjen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så keitt! Håper du kjem attende på denne sida etterkvart, da. Eg har vore til andre blodprøve i dag, og sit nå og ventar på telefon. Det blir greitt å få endeleg svar, sjøl om eg alt veit kva det blir. :(

 

På veg heim frå sjukehuset stakk eg innom apoteket og kjøpte eggløysingstest. :) Så får vi sjå om det blir tellande resultat. Ikkje at eg har noko særleg tru på det, men det skal ikkje vera uprøvd. Håper gubben din vil vera med på nytt forsøk. Min er kjærleg og snill om dagen, sjøl om han truar med å stenge "pølsebua" (he-he).

 

Eg melder meg igjen når dei har ringt, og håper også at fjerdemann melder seg etter ultralyden.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dere begge

går inn på siden senere i dag for se..

krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He igjen,

Da har dei ringt frå sjukehuset. Hcg var gått ned frå litt over 200 til 14, så da har kroppen ordna opp sjølv. Legen sa at nivået var så lågt at det ikkje ville slått ut på ein graviditetstest. Det betyr nok at anonym også eit hcg-nivå ned mot normalen for ikkje-gravide.

 

Vel. Dette var inga overrasking, så da er det vel på tide å gå vidare. Kanskje eg kikar innom både her og på "Over 35 og prøver" etterkvart. Men det er nok ikkje noko stort håp for meg, dessverre!

 

Lykke til, anonym, og andre som slit. Eg håper enno for fjerdemann...

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Begynner nesten å tro på mirakler.Legen sendte meg på ultralyd på sykehuset i dag.Der så vi et foster på 5 mm og hjertet slo!Og det var i livmora og ikke utenfor som legen var redd for.Men tør ikke være for glad ennå,for jeg blør fortsatt litt,har gjort det mer eller mindre i 12 dager nå.De finner ikke ut hvorfor jeg blør heller.Så jeg frykter jo ennå at det kommer til å gå galt.Alt jeg skal gjøre nå er å vente....veldig enkelt det da.Litt frustrerende,men jeg har tross alt fått håpet hevet noen hakk.Da jeg ble undersøkt lå jeg og tenkte beskjeden inni meg om og om igjen:finner ikke noe foster her,her det det dessverre dødt.Men det slapp jeg,utrolig men sant!

 

Hilsen fra en litt mer letta mulig 4-barnsmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!!

Endeleg ei god nyheit! Så bra, fjerdemann på vei! Eg har tenkt masse på deg i dag. Håper at du snart sluttar å blø. Sjøl har eg kjøpt eggløysingstest og prøver igjen. (Evig optimist). Hald oss oppdatert om korleis det går med deg, da.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle oppmuntrende ord i de siste par ukene.Utolig godt å ha sånne ukjente "venner" som er i samme situasjon og vet hva man snakker om.Fortalte det til mamma i dag,for hun var på besøk oppi alt det her.Hun ble litt sjokkert og sa "Skal du virkelig bære frem enda et barn?"Litt trist å høre,men heldigvis har ingen andres meninger noen betyning for mitt valg!Det var hun også enig,ville ikke blandre seg inn.

Redd for å møte mange sånne kommentarer...Demper gleden litt.

 

Krysser fingrene for Beth,anonym og andre prøvere.Kanksje vi sees her kjappere enn dere frykter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅh nå ble jeg glad!!!!

Godt å høre det Fjerdemann!!

Masse lykke til tildere alle

Jeg syndes det har\er godt å skrive med dere,dele det med andre og

likevel ikke alle i nabolage bør få greie på ting.

Kommer innom i morra for å høre om du har sluttet å blø og om du snart er på vei igjen Beth!!! hilsen den tredje!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Er det ikkje bra at fjerdemann fekk gode nyheiter? Eg vart også så glad. Drar utanlands i morgon, men sjekkar innom att om nokre dagar. Fekk du snakka med gubben din, og er han med på notene? Det hadde vore så hyggeleg om du får det til igjen...

 

Eg satsar på å teste neste periode, men må vel ha mensen først... :( Sist tok det faktisk berre tre veker før den var i gjenge igjen.

 

God sommar!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beth!!

føler det ikke er så lenge til jeg er her igjen....jippi!!

S kal nok følle med her på åssen det går med fjerdemann på vei og deg!..

Du får kose deg da i utlandet og god sommer til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

Jeg har fått time hos legen min om to uker.Skal ta innvendig ultrlyd for å sjekke hvordan det står til,om det er noe liv.Fikk en time før jeg drar på ferie,så jeg slipper å tenke så mye på det i ferien.Da vi kommer tilbake fra ferien er jeg forhåpentligvis 14 uker på vei og kan vel slappe litt mer av,hvis blødningene har stoppa.Men har fortsatt litt blødninger,så oppi hodet mitt er jeg ikke helt gravid ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Eg greidde jo ikkje a halde meg unna - sa na sit eg pa internettkafe. Darleg med norske bokstavar her... :) Sa bra at du far ultralyd, sa haper vi at krapylet klorer seg fast der inne, og at du sluttar a blo.

 

Eg er her utan gubben (reiser i jobbsamanheng) - nok a gjera, men likevel litt tungt. Tykkjer eg ser gravide magar over alt... :(

 

Har du noko pa gang allereie, anonym? Det var i sa fall kjapt levert! Sjol haper eg pa sommarferien.

 

Lev lurt!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Beth

Her går det litt greit, sitter her med et glass Baileys med is.

Er litt lei meg ennå.

Men siden ingen vet om dette enn mannen min så går det jo bedre..

Mannen min kommer ikke hjem før om 3 uker så jeg får bare vente ..

Men jeg går jo inn her for å se etter dere da..

Skal få meg en nick navn men jeg må bare komme på et..

Lykke til til dere!!! Åssen går det Fjerdemann??

Hilsen en trebarnsmor "anonym"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Eg er tilbake i gamlelandet for ei stakka stund, skal ut på tur igjen allereie i neste veke. Fordelen med å dra bort, er at eg har fått ting litt meir på avstand. Dei siste par dagane har eg faktisk hatt ømme pupper igjen, men det er nok berre mensen som er på veg :( I så fall kjem den tilbake under tre veker etter at eg aborterte. Det er tidleg, og betyr at eg nesten er tilbake i rute.

 

Viss fjerdemann skulle ha ultralyd om 2 veker frå sist ho var på nett, er vel det i neste veke. Eg er spent på korleis det går. Har det slutta å blø nå? Det hadde vore så hyggeleg om det gjekk bra!

 

Du får melde frå når du får deg eit nick, da, anonym!

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beth og anonym

Jeg skal på ul torsdag neste uke.Blør ikke lengre,har ikke gjort det siste uka faktisk.Så håpet er der.Er også veldig kvalm hvis jeg ikke får mat jevnlig.Skal få høre mer.Krysser fingrene for dere begge,håper dere får en gravid sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...