Gå til innhold

Brrrr jeg fryser sååå innmari !!!! Hva skal jeg gjøre nå ???


Phobia

Anbefalte innlegg

Hjelp er på jobben (kontor) og jeg fryser noe sååå vanvittig. Fingrene mine greier nesten ikke skrive på PC en og jeg er helt stiv i ben og overkropp. Er 4+2 og det er altfor tidlig å si til noen at jeg er gravid, og vet jo at dette er et av symptomene på tidlig svangerskap. Hva i allverden skal jeg gjøre ?? Har ovnen på kontoret på full styrke også....

 

Noen som har opplevd dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

 

Sitter her og fryser selv, er 4+4 i dag. Har neglebet på tærne og er skikkelig frostig innvendig :(

 

Vi har fortalt det til min familie, skal fortelle hans familie om det når jeg har vert hos legen i dag :)

 

Er så slik en hyggelig nyhet, så hvorfor holde det hemmelig??? De rundt meg vil uansett merke at det er noe galt om jeg mister og da er det like greit at de vet tenker jeg :)

 

Du få skylde på feber eller influensa og pakke deg inn i et teppe ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... er helt grusomt med de frost byene. Er i uke 5+4 i dag, og sitter hjemme med iskalde fingrer og med gufs nedover ryggen.. Har prøvd å dusje meg varm, men det gikk ikke. Nå skal jeg ut på en tur å se om blodsirkulasjonen kan hjelpe meg. Bikkja mi har mast i en time nå om å få komme ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom AKKURAT det samme :)

Her er mine tips:

 

- ta med deg et fleece-pledd'

- drikk kakao (godt å varme seg innnenfra)

- få igang blodsirkulasjonen ved jevnlige bevegeler (veiv med armene, vift med fingrene osv)

- opp og gå innimellom - ta en tur på do eller til vann-automaten osv

- drikk vann og spis jevnt

 

gudd løkk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei spartacus!

Finnes det en butikk i nærheten av kontoret ditt?

I så fall gå og kjøp rett i koppen tomatsuppe, den varmer veldig. Ellers så kan du prøve å ta på deg super- eller ullundertøy før du går hjemmefra i morgen.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, hehe...Jegog er en liten frysepinne her jeg sitter... Er i uke 5 nå. Sambo kom hjem igårkveld etter en helg i Bergen, og han gledet seg til ligge inntil meg....Men han bare skrek og la seg vekk, for da han kjente de kalde beina, så begynte han å lure, hehe...Nesa og henda var iskalde... Men så fikk jeg dyna hans over meg da...så han kom seg ikke unna, hehe..

Men jeg har ingen annen råd enn det de over har gitt... Vi får bare tenke å\på at det er nok en grunn til det..At vi skal holde oss varme og ta vare på den lille:)

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he Ja her var det mange gode forslag dere...Likte spesielt det med å ta en tur på do...det gjør jeg jo likevel :) HELE TIDEN !!

 

Nei det blir ullundertøy og votter i morgen tror jeg, rett i koppen er også testet idag uten at det hjalp...

 

Men det varmet på et vis med all omtanken fra dere også da, samt vissheten om at jeg ikke er alene om dette :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...