cristina Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei husker du meg, Cristina? Jeg så tilfeldigvis innom disse sidene, og så navnet ditt på et av innleggene. Så kjekt å se at du skal igang igjen nå! Ønsker deg masse masse lykke til med fryseforsøket, du fortjener å lykkes og jeg ønsker deg alt godt!!!! Selv er jeg i en rolig avslapningsperiode. Fsh verdiene mine har gått fantastisk langt ned, og egentlig kan jeg gjennomføre nye forsøk. Men jeg har så mye stress i livet mitt akkurat nå, og jeg føler meg ikke helt klar for nye forsøk enda, så vi har i samråde med legen avtalt at vi venter til over sommerferien med nytt ivf forsøk. Så nå skal jeg bare slappe av, kose meg, reise på ferie og nyte sol, varme og rødvin, og riktig lade batteriene til nytt forsøk etter ferien. Da skal det bli vår tur til å lykkes har jeg bestemt. I mellomtiden ønsker jeg deg igjen masse lykke til og alt godt. Denne gangen går det bra!!! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5188792-til-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Dytter denne litt jeg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5188792-til-lenn/#findComment-5190049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei cristina:o) Seff husker jeg deg!! Godt å høre at det går bra med deg. Hvis det er stress i livet, gjør du nok best i å vente litt med neste forsøk. Stress er ingen positiv faktor...det vet jeg alt om...-dessverre. Sommerferien er en fin tid vet du, kose seg i varmen (forhåpentligvis da:o)), ta seg utepils, bade osv osv. Tiden flyr, og så er man opplagt til forsøk til høsten ) Jeg skal ha mensen en av første dagene. Kanskje onsdag/torsdag, og da starter jeg på Progynova. Herregud, skal altså i gang med forsøk nr.3.... helt uvirkelig....sukk. Men alle gode ting er tre??? Eller noe slikt! Har time på sykehuset den 9.juni til HSG røntgen av egglederne. Skal endelig sjekke om de er tette. Jeg vil gjerne vite om det finnes noe mulighet for å bli gravid på vanlig vis, eller om begge er tette. Etter exu-en min har det ikke blitt noe graviditet. Lurer på om ikke den ene er tett iallefall. De kan visst åpne de opp i visse tilfeller. Gynekologen min sa at det er mange som blir gravide rett etter en slik undersøkelse, fordi egglederne er så fine etterpå ) Hi hi. Lov å håpe. Men nå skal jo vi rett på fryseforsøk etter undersøkelsen..... Kjenner at jeg begynner å grue meg litt....Tredje forsøket liksom... får litt mere press for hver gang, nå MÅ vi lykkes liksom.......... Hm!! Kommer kanskje til å være her litt mer når forsøket starter og når jeg (forhåpentligvis) blir sykemeldt. Kanskje vi sees her mer da? Inntil da så får du kose deg masse med alt sommeren har å tilby!! Stor klem og kos fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5188792-til-lenn/#findComment-5191630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå