Gå til innhold

Noen her som vet? (samme som på Bli Gravid)

skrulla73*17pp*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jjeg tok en grav-test(CB) igår morges, som ble negativ, la den derfor ned i skuffen og tenkte ikke mere på det. Tok den opp nå nettopp og den har blitt postitiv :) Vet jeg ikke skal stole på tester etter 10 min, så denne har jo virkelig gått over denne tiden med ett døgn :)

Jeg har tatt utallig med tester gjennom det året jeg har prøvd å bli gravid og de har ALDRI blitt noe annet enn negative og blendahvite...uansett hvor lenge jeg har tatt vare på dem...

Streken er svak,men jeg ser tydelig en bred strek der.....

Så nå håper jeg at det virkelig har skjedd...

Noen med erfaring her inne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte. Testa meg i over eit halvt år men slo aldri ut, ikke engang viss den fikk ligge litt.

Den måneden jeg ble gravid tok jeg test, la den ifra meg. Da slo den litt ut faktisk og jeg var gravid. Er 12 uker på vei nå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På testene jeg tok var det advart mot falsk positivt resultat hvis de lå for lenge - men håper det er riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for ,at den er falsk positiv..håper ikke det...Skal på apoteket og kjøpe en ny test. Hvor lenge bør jeg vente med å teste igjen?

Jeg aner ikke når jeg egentlig skal ha mens, droppet el-testing osv.denne perioden,så jeg vet ikke når jeg hadde EL..

Uansett..tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips: test med morgen-urin. Jo flere dager du greier å vente jo bedre, men jeg skjønner veeeldig godt at du vil teste NÅH! :) Vet ikke selv når jeg skulle hatt mens (sist var i 2003) så jeg testa litt i blinde. En var negativ, en positiv - foreløpig termin kan godt være helt borti natta for alt jeg vet.... lykke til, skrulla!!! Gleder oss til å høre mer om resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde akkuratt dette ofr to måneder siden: testet negativt på morgenen og 12 timer senere var det en svak strek til i vinduet. Men det viste seg å være falsk positiv - testet negativt igjen to dager senere og fikk mensen samme dag :-( Håper dette IKKE gjelder for deg, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...