Gå til innhold

11. veiedag. Forpliktende slanking.

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med dere andre.

Jeg har ikke trent i det hele tatt, for jeg har vært litt dårlig i magen hele uken. Men denne dårlige magen har ihvertfall hjulpet vektmessig,.

Forrige uke var jeg 61,6 kilo, mens i dag var nede i 60,0 altså 1,6 kilo ned.

Håper det ikke bare er vann - det vil vel vise seg i neste uke.

Magen var 2 cm smalere enn sist, men midjen var jammen 1 cm bredere.

Håper dere har hatt en bra uke og fått trent bra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5188582-11-veiedag-forpliktende-slanking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW La Tessa! Og jeg som trodde jeg hadde vært flink! Må si meg slått av den (med tanke på vår lille interne konkurranse). Jeg for min del er 1,1 i minus ift sist mandag og er super fornøyd!

1 feb: 74,5

I dag: 66,5

Lykke til med neste uke!

Hvordan har det gått med dere andre?

Så flinke dere er... Veie 63 kg i dag- altså ned 200 gram..Wow, ikke noe å rope hurra for iallefall. Men er ikke så flink i mat veien så kan jo takke meg selv. Men fikk trenet 4 ganger forrige uke. Spinning 2 ganger,mrl og i helsestudio. Så det er jo bra. Men blir så sulten av denne treningen. + dette snopsuget jeg har hele tiden. Lykke til!

Jeg syns dere har vært kjempeflinke.

Jeg har jo jukset meg til seier i konkurransen, Lise Lotte, jeg hadde aldri klart å gå ned så mye (ikke så mye som deg heller) uten hjelp fra mageviruset.

Men vi tar omkamp denne uken, ikke sant?

Og du go'gutten Kevin osv, jeg er sikker på at du har gått ned i cm. denne uken, siden du har vært flink til å trene.

Har nok fått litt mer muskler, og derfor er ikke vekta gått ned så masse. Kanskje du også skulle begynne med målebånd. Det er ganske oppmuntrende, for ofte er man gått inn i cm selv om vekta har stått stille (og omvendt).

Hei, henger meg gjerne med dere!! Har sluttet og røyke for en tid siden og trenger og bli kvitt bilringene som har komt på magen og sidene. Har ikke noe eksakt kg men bare at jeg blir strammere i "fisken" Har dere holdt på i 11 uker?? Og veier dere hver mandag? Har funnet ut at jeg skal trene mer, kutte ut snop i ukene og drikke mer vann.

Noen andre gode råd??

Jeg veier 60.6 kg.

Hilsen

Hei, og velkommen! det er bare fint med flere.Ja, vi har faktisk holdt påi 11 uker. Det går ikke fort, men ihvertfall riktig vei. Jeg var litt over 64 i utgangspunktet. Skal ned til rundt 57 innen 1. julie, hadde jeg tenkt.

Jeg kjører samme taktikk som deg: trening, sunn mat, vann.

Spiser nesten ikke snop i helgene heller, for her merkes hver minste lille non-stop straks på vekta =(.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...