Gå til innhold

1 kontrolltime....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i 8 uke nå... ringte i forrige uke til fastlegen for å få time.. jeg fikk da time 27 juni... jeg syns det er litt lenge til.. eller er det bare jeg som bekymrer meg for mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at en bør ha unnagjort første legetime innen det første trimesteret. Så da rekker du det vel sånn akkurat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg rekker vel det sånn akkurat... men jeg føler meg ikke gravid da jeg ikke er kvalm eller noe.. så jeg tror at jeg bekymrer meg litt mye for jeg vil vite om ting er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ring igjen og få en tidligere time. Ingen vits i å gå og bekymre seg unødig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke nødvendig me noe 1 gangs kontr før i uke 12. Legen kan ikke gjøre så mye fra eller til likevel. Men dersom du bekymrer deg eller er redd for at noe er galt, kan du heller bestille deg en ø.hjelps time for å få sjekka me henhold til det. Men noen sv.skaps kontroll er ikke nødvendig før 12 uke..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11, og ringte legen forrige uke for time. Skal inn om 1,5 uke.

 

Hm, tror ikke vanlige leger har ultralyd, så da er det nok ikke så mye fastlegen din kan få gjort. Må neste booke deg en ultralydtime - kan jo gjøre dette privat, så får du kjapp betryggelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...