Gå til innhold

Nå lurer jeg veldig....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...har ikke vært her inne på en stund. Ble litt mye fokus på prøving for meg, og livet mitt bare passerte liksom. Det eneste jeg klarte å konsentrere meg om var el og testing og vente på mensen...Så denne måneden har jeg slitt meg gjennom og tvunget meg til å ikke tenke på datoer o.l....Har ikke klart det helt, men nesten...Aner derfor ikke når jeg hadde EL så jeg vet ikke når jeg har IKM..

Men saken er at jeg tok en grav-test(CB) igår morges, som ble negativ, la den derfor ned i skuffen og tenkte ikke mere på det. Tok den opp nå nettopp og den har blitt postitiv :) Vet jeg ikke skal stole på tester etter 10 min, så denne har jo virkelig gått over denne tiden med ett døgn :)

Jeg har tatt utallig med tester gjennom det året jeg har prøvd å bli gravid og de har ALDRI blitt noe annet enn negative og blendahvite...uansett hvor lenge jeg har tatt vare på dem...

Streken er svak,men jeg ser tydelig en bred strek der.....

Så nå håper jeg at det virkelig har skjedd...

Noen med erfaring her inne????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5188469-n%C3%A5-lurer-jeg-veldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du også..... Igår tok jeg en CB og etter de 10 min var gått så jeg en skyggestrek og bare kastet deg...

Tok ny CB idag og da det var gått 8-9 min kunnne jeg se en suuuuupersvak strek (kryss). Tør ikke håpe men......

Tappen min er vanvittig langt bak, klarer nesten ikke nå den:-)) Den er også lukket... Jeg er bare 12 dpo så kanskje tidlig med testing.

Har også testet mye de siste månedene men aldri fått svak strek uansett hvor lenge testen har ligget.... Kanskje vi er lucky begge to denne pp....

Jeg var hos legen relativt tidlig for en test. fikk beskjed om at den var negativ og reiste hjem, men ett par dager senere fikk jeg brev i posten om at jeg måtte komme tilbake for testen hadde blitt positiv etter å ha ligget en stund. så jeg krysser fingrene for deg!

Annonse

Jeg tok jo selvfølgelig en test til igår ettermiddag,men denne gangen en QR. Den ble negativ igår,men når jeg kom hjem fra jobben nå, så har den blitt positiv..Tror jeg snart går fra forstanden her...

Sitter og tvinger meg til å vente med å ta den siste testen, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke engang å vente til kvelden kommer før jeg tester igjen...Er så nervøs og usikker nå så jeg vet verken frem eller tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...