Gå til innhold

Da var førtse UL overstått!!!


Iris9

Anbefalte innlegg

Utrolig rart å få høre hjerteslagene på et foster som bare er 1,3cm. Veldig fasinerende... Deilig å vite at krypet lever ihvertfall. Hjertet slo som bare det. Jeg synes det er utrolig koselig å gå gravid, men jammen er det endel bekymringer også. Først om hjertet begynner å slå, så frem til uke 12. Deretter frem til uke 23 (for da kan den overleve hvis den blir født) og så til uke 30(for da får den antagelig ikke skader av å bli født for tidlig....) . Synes nesten det bare er helt på slutten man kan slappe av... Rart at de aller fleste svangerskap går bra.

Helt fantastisk egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da - at alt er bra så langt!

 

Jeg skal til lege på onsdag og blir nok henvist til ul tenker jeg. Hadde en exu i mars og skal følges ekstra opp dette svangerskapet.

Hvor langt er du på vei? Lurer sånn på hva jeg kan forvente å se... Er bare 4+5 i dag så regner med at det blir en uke og kanskje to før jeg skal til ul...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig :-) Men bare slapp av nå du og ikke bekymre deg så mye. Klar at det er en risisko hele veien, men det er VELDIG VELDIG liten, og sjansen for at dette kommer til å gå bra er så uendelig mye større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 idag. Så hode + hjerte som slo + kroppen. Ikke så veldig mye å se egentlig. Likner nesten litt på en sånn russisk tredukke - sånne som har forskjellige størrelser og som er inni hverandre - hvis du skjønner hva jeg mener :-))Blir mer i uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi for en herlig beskrivelse..!

 

Ja da blir det spennende for deg neste gang! Tipper du ser utrolig stor forskjell fra gang til gang nå i starten!

 

Jeg gleder meg til ul og så lenge legen sier at ser fostersekken så skal jeg være fornøyd i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så gøy!!! Gleder meg til så få se min egen lille babushka-dukke :) Skal til legen i uke 10, håper på henvisning til tidlig ul pga usikkerhet rundt termin. spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med UL :) Gjør alt så mye mer virkelig!

 

Jepp, mye å bekymre seg for. Har det hele tiden i bakhodet selv, men gleder meg til denne verste tiden er over, sjansen for å miste redusert - lite som kan gi fosterskader osv. Tror 2. trimester er den beste tiden, godt det nærmer seg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...