Tre små & mammaen Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 var det ikke så at du byttet ifra 050405-klumpen til snart to små?? Men er du en av de som er gravid nå??? eller er jeg helt på bærtur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Beklager forvirringen med bytte av nick! 050405-klumpen er nå @nneliten - og ja, jeg er gravid igjen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Gratulerer! Hadde vært moro om du og la til terminen din i nicket ditt. Morro for oss å følge med vet du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei:) Da var det jo rett:) fjuh... hadde vært litt flaut om jeg var på bærtur:) Hvor langt er du på vei da? Er jo ganske mange som er gravid her inne nå.. Kos deg med lille spira i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Termin, ja... det lurer jeg også på! Kom aldri "i rute" med mensen etter Sondre ble født - har kun hatt en rundt nyttår og en i midten av mars -og etter det en gang har jeg altså blitt gravid. Tok en test i slutten av april, og den var negativ, men 13. mai lyste testen utvetydig positivt mot oss. Skal på privat UL torsdag neste uke, og forhåpentligvis få angitt termin. Foreløpig tipper vi at den lille melder sin ankomst i midten av januar +/- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå