Nancy's mama Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 idag skal vi på omvisning på føden og storken. hjelpe meg....det går fremover dette svangerskapet.....tenk, snart er vi foreldre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Så spennende det blir!! Har du vært der før, på besøk feks? Jeg har aldri vært på en fødeavdeling, så jeg gleder meg også veldig til vi skal på omvisning. Det hele blir plutselig mer virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ajam Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Kommer alle på omvisning? Kunne tenkt meg det, men har ikke hørt noe. Skal føde på Bærum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 lurer på det jeg og, har aldrig hørt om noen omvisning jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bevind *har født*:) Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 Har dere meldt dere på svangerskapskurs da? Det er i forbindelse med det at vi skal på omvisning hvertfall..=) Hør med jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nancy's mama Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mai 2006 trengte ikke d på kk,men måtte selv ringe å bestille time. d va en interessant opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Tror ikke svangerskapskurset vårt har noe med sykehuset å gjøre som er noen mil unna, men jeg klarer nok å finne fram på sykehuset uten hverken kurs eller omvisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå