Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan dere kjenne igjen dette:

Jeg har IKM i morgen og har hatt ømme bryst og litt småkvalme i noen dager nå. I natt vokna jeg av skikkelige magesmerter..på en måte en forverret utgave av mens-smerter...dette veltet over i skikkelig kvalme og kald-svette. Det varte i ca en halv time så sovnet jeg igjen. I dag har jeg litt det samme men ikke i like stor grad........er dette graviditetssymptom?

Fortsetter under...

Med første graviditet (uplanlagt) var der MYE mensmurring (slemme menssmerter i perioder). Viste ikke da, at det var et graviditetstegn og testet først etter en uke. Andre gang var graviditeten planlagt og hadde igjen mye mensmurring og nærmest kramper. Tenkte, at nå kom mensen, men den holdt seg vekke.

Har prøvet det en annen gang, hvor mens var forsinket og murringen blev skikkelig vond, begyndte da å bløde, så kanskje jeg hadde vært gravid (testet ikke), men mistet eventuelt tidligt?

Vanligvis murrer det bare lidt i dagene før mens, og det gjør først ondt når mensen setter inn for fuldt.

Så for meg, virker det som om ekstra mensmurring i dagene opp til mens er et symptom på graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...