Morida70 Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hei Er det andre som opplever at bebisen sparker "nedover", og får litt "støt" lignende smerter. Syntes det er litt ubehagelig, andre som har opplevd dette? Er i uke 22
Duddlidu Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hei! Måtte bare svare på dette nå da jeg sitter å irriterer meg over akkuratt det samme i dette øyeblikk. Kjennes ut som knøttet bruker blæra mi som trampoline når den sparker nedover. Ikke særlig godt og må støtvis intenst tisse før det gir seg like fort som det kom. Det er nok ikke noe farlig, bare litt ubehagelig Hilsen meg
mammaendelig Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Hei, ja det kjenner jeg ofte. Må veldig på do da. Er i uke 27.
Nicita73 Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Å ja, denne lille krabaten her tror jeg ligger med beina rundt blæra mi og klemmer til nå og da hehe. Kjenner spark kun langt nede. Var i bursdag på lørdag, spiste litt mye kake og is, da skal jeg si det var liv der nede, litt mye sukker kanskje.Var første gang jeg kjente skikkelig liv, deilig følelse:)
Morida70 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2006 Hei, og takk for alle svar! Men jeg lurer littpå om dere kjenner spark bare på blæra, eller litt mer bakover (kanskje fordi jeg har bakovervent livmor?). denne krabaten her, har forøvrig sparka opp til navlen i det siste, så det er iallefall begynnt å bli strs på h*n
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 ÅJA.. trampoline effekten på blæra er velkjent for meg også om dagen .. ;=) Er i uke 22;=)
RagaMuffinBaby Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 jeg kjenner masse spark rett nedover/bakover, ikke bare på blæra. Av og til treffer han leddbånd/muskler som er ømme av å strekke seg (magen vokser i racerfart for tiden), og det gjør vondt. korte stikk, liksom. Synes det er ubehagelig når han hopper der nede, prøver ofte å skifte stilling, legge meg med nederste delen av magen litt høyere e.l. da flytter han seg og sparker andre steder. Men selv om det er ubehagelig, er det ikkeno å være redd for, de kan ikke sparke seg ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå