Vilha1til.:) Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Dunder-salt! Det er merkelig, men kvalmen blir borte hver gang jeg tar en sånn. Bare et lite tips til dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 For meg hjelper det litt med Imsdal med Pære og Ingefær (ingefær skal visstnok være bra mot kvalme i seg selv, men fungerte overhode ikke for meg i forrige svangerskap...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg blir kvalm bare jeg kjenner lukten av ingefær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Dunder-salt kurerer ikke kvalmen helt, men midt på dagen så holder det faktisk kvalmen brukbart unna Snodige greier!!! Men det virker (litt i hvert fall) så jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå