Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha lagt den bort i flere timer (hehe) klarte jeg superenkelt å finne babypulsen i går kveld! Høres ut som en hest som galopperer, hehe.. den går kjempefort! 158 lå den på..

Av og til hørte vi min puls svakt over den kjappe pulsen.. men nå var det ikke tvil om at vi hørte babypulsen! Geniale maskinen!

Hjelp, jeg skal føde i desember!! Auuuu!!

(*akutt angst*)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5187501-n%C3%A5-funker-babywatcheren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. ja, det var det som plutselig slo meg.. at jeg frivillig skal gå gjennom alt dette en gang til.. Jeg synes åpningsfasen er fryktelig slitsom. Dagene rett etter er sånn underlivsmessig ikke så gode heller, nei.. Men det hjelper at jeg vet hva jeg har i vente, tror jeg. For jeg synes alt gikk lettere med nr. 2... ante ingenting med førstemann.. visste ikke at jeg kom til å blø en stund etter fødselen, for eksempel.. Slike småekle ting som ingen prater om..

gruer meg kjeeempemye til fødselen, er veldig redd for å revne.

Hører de sier at du ikke kjenner det, men au au au...

er ikke helt sikker på det.

Og hvordan blir det med sex etterpå, hva om jeg blir for stor for partneren min?

Annonse

Du trenger ikke å grue deg sånn. For det første opplever alle fødselen forskjellig, og det som skjer fører jo til noe fantastisk. Det er jo ikke vits i å bruke masse tid på å grue seg til noe man ikke vet hvordan blir??? Det er noe helt annet å være veeeeldig spent....

Jeg måtte sy en del etter forrige fødsel, men har ikke hatt noen problemer etterpå. Syntes bare de første dagene og ukene etter fødselen var magiske... Tror imidlertid at mange gruer seg sånn til fødselen at de glemmer å forberede seg litt på tiden etterpå; evt problemer med amming, melkespreng, blødninger o.s.v. Alle disse tingene som er normale, men som kan skape frustrasjon i en tid med store omveltninger...

Det meste går heldigvis bra (-: (-:

såklart kommer det til å gå bra, og jeg tror at jo mer du gruer deg, jo mindre klarer du å nyte svangerskapet, noe jeg ønsker. Så det er egentlig bare en liten irriterende ting, denne fødselen, og det som kommer ut er jo helt magisk. Så det blir vel bare bra tenker jeg.

Men tenker litt på det ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...