Dua :o) Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 God morgen kan se ut til at det er vi som er først opp i dag er så utrolig trett...... *jesper-sååå-høyt* snuppa tok kveld litt tidligere enn vanlig i går så da ble litt tidlig morgen.....fort gjordt hehe! Ha en fin dag allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 God morgen!! Her har lillegull endelig funnet ut at han skal sove litt lengre... Utrolig hvor opp og ned denne søvnrytmen han har Så nå er vi uthvilt,la meg halv eleve i går da flinke meg..hehe Håper han fortsetter å sove like lenge framover..Kan jo håpe Ha en strålende dag, her skal vi ut å nyte finværet!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Good Morning girls.......... Her har snuppa sovet akkurat som hun pleier. Fra 19:00 til 07:00. Og så pludret hun frem til borti halv 9...... Og nå sitter jeg her og spiser frokost. Og tenker på at i dag er det første dagen i resten av mitt liv. Gikk på vekta i dag tidlig, og det var ikke morro. Så nå er det et nytt liv i emning........skal iallefall ikke spise sjokolade i dag.... Skal være sunn!! HA en sunn dag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Her er vi oppe og hopper og ikke gråter ( som min bestefar alltid sa ) Ja i dag starter vi det sunne liv ja Marekatta. Vi skal på en butikke som heter "Grønnt og godt" og fylle kjøleskapet med nettopp det. Godisskapet er visket ut av minnet, nå er det frukt og grønnsaker jeg skal kose meg med. Detta skal vi klare fint ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Jepp!! You go girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Morn, morn. Vi var oppe 08.30, da våkneet begge to her. Det var en liten gutt som ble glad da han så storesøster igjen. Har hatt en litt stri natt i natt også. Håper det går over snart. Men nå er det atter en dag med sooooool, og den skal nytes til det fulle. Ha en fantastisk dag damer.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Goooood morning sunshine! Vi har ikke sovet til nå, altså... Har badet lillegutt og dusjet meg selv, og spiser nå frokost. Var nok litt seint oppe, klokka ble 10. Men så legger han seg ikke før 24 heller. Og våkner ørten ganger om natta, men sovner fort igjen. Sola skinner som bare det her, og vi må komme oss ut en tur litt senere. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 god formiddag er det vel blitt nå.. har akkurat puttet veslegutt i seng for en formiddagslur, og tenkte jeg skulle rydde litt etter helgas malejobb. så kjekt å være ferdige, da står det bare 99 prosjekt igjen liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå