Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en skikkelig bred og laaang stripe på magen,min går ikke fra navlen og ned nei,den går fra der magen begynner og ned.Ser ut som jeg har blitt kutta opp i hele magen og sydd igjen,og fått et gedigent brunt arr.

Er det sikkert at denne stripen forsviner igjen?noen som vet hvor lang tid det tar.

Hvis ikke kan jeg aldri vise meg i bikini igjen:(..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5187284-stripa-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har det på akkurat samme måte, og har hatt det slik i allefall de siste to månedene (har termin 4 juni). Dette er etter hva jeg har forstått en del av de pigmentforandringene som skjer i kroppen når man er gravid, og vil forsvinne etter fødselen. Kjenner mange som har hatt slike striper (linea negra tror jeg den kalles), og de har forsvunnet igjen. Hvor lang tid etter fødselen det tar vet jeg derimot ikke, men tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg er nesten litt stolt over stripa mi - den er jo en del av min gravide mage :0)

Lykke til videre....

Gjest Frantic

Hadde også dette de to forrige svangerskapene, men av en eller annen merkelig grunn er den ikke kommet enda denne gangen (er i uke 29). Kommer kanskje med sola :-) Iallefall var de ganske fremtredende på meg, men de forsvant helt igjen etter svangersakpene. Husker faktisk ikke hvor lang tid det tok, men de var begge gangene vekke til sommeren etter fødslene - det betyr 5 mnd og 10 mnd etter.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...