*Magic* Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Bare litt sånn for gøy. Tror kanskje jeg har chatta litt med deg på et annet forum før (uten å gå noe nærmere inn på det akkurat nå), eller så er det en annen med samme nick (noe som det kan være stor mulighet for). Jeg hadde i alle fall sansen for den Skrållan jeg har chattet med tidligere, likte bl.a. humoren og måten du uttrykte deg på.
Skrållan Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Hei, måtte svare selv om det nok ikke er meg du leter etter, husker ikke nicket ditt. Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne heller. Jeg har hett Skrållan siden april i fjor, så kanskje det er noen med det + noe annet i nicket du leter etter? Lykke til;)
*Magic* Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2006 Nei, er nok ikke deg da, det er jo flere som bruker samme nick. Den Skrållan jeg har chatta litt med fra før bør jo ikke være her inne i det hele tatt. Har ikke vært så aktiv her inne jeg heller, men så nicket ditt først på terminlisten for desember på samme dag som meg. Etter ultralyd ble terminen min flyttet til 1. januar. Så at du hadde blitt flyttet til 2. januar. Syns det var litt morsomt hvis jeg tilfeldigvis hadde chatta med deg før. Når ble gullet ditt født da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå