Gå til innhold

Billige Voksi poser.. vet dere om noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg vil ha en ekstra Voksi pose liggende sånn i alle tilfelle, vet dere om noen plass der jeg får kjøpt den billigere en "vanlig" pris? Noen spes farge de selger de i kanskje?

La ut samme spørsmålet på skravle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kjenner noen som skal til DK i sommer, så selger de en Slee bee pose (samme opplegg som voksi) til ca 700 kr med vinter, sommerdyne og bæreplate mener jeg. Alt er brukt på f.eks. finn.no - varierer - men rundt 500 kr.

Skrevet

rudo.no hadde slag på voksiposer i utvalgte farger.. vet ikke om de har det ennå men du kan jo ta en titt=)

Skrevet

Var innom Rudo på lørdag, og da var det i alle fall salg på de fremdeles. Kostet 1300,- tror jeg.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men de har fortsatt burgunderfargede voksiposer på Barnas Beste i Trondheim til 990kr! Er kun den i burgunder som er på salg, tror de begynner å gå tomt for de med svart for nå, og da er det rutete for som er igjen. Men koster 1890kr til vanlig da, så er penger å spare!

Skrevet

Tusen takk Chidera, da får jeg ta meg en tur på Barnas Beste og en handlerunde på City Syd på mandag eller tirsdag tenker jeg:)

Skrevet

eg vervet en venn inn i bokklubbens barn og fikk voksi til 8-900 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...