Gå til innhold

Kløe på brystvortene?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag en uke og en dag over ikm i dag, men ingen positive tester så langt.

Men, klør til tider innmari på selve brystvortene faktisk sånn at jeg har fått sår rundt "knoppen", noen som har opplevd lignende? Kan det være symptom?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5186856-kl%C3%B8e-p%C3%A5-brystvortene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det slik. Ikke hver dag, men det har klødd så fryktelig. Men trodde det var fordi jeg hadde brukt en en bh med blonder som jeg reagerte på.;) Men kanskje det er noe annet??! :-D

Jeg vet ikke om det er noe spesiellt symptom da. Har i hvertfall ingen andre symprtomer. Jeg er nå 4 dager over IKM da. Har ikke testa enda, tenkte å vente litt med det. Og pine meg selv i det lengste! :P

*krysser fingrene for oss begge* =)

Oj, jeg klør også noe så innmari. Går og "klår" på brystene mine hele tiden. Men trodde også kanskje at jeg reagerte på noe. Kanskje jeg også er gravid:-)? Thihi, vel vel, får vel se om det kommr noen andre mer troverdige symptomer:-).

Merkelig det der da, at testen din fortsatt blir negativ. Men kan jo hende du produserer hcg sent da. Slik det var til meg sist, testen min ble ikke positiv før jeg var 23 dager over IKM. Sjeldn man må gå så lenge over da;)

Jeg fikk endelig tester i posten i dag, så da blir det testing i morgen tidlig. =) Om ikke tanta kommer først da. Rare murringer i magen, akkurat som tanta skal komme. Men slik har det vært siden forrige uke da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...