Gå til innhold

Ferie i utlandet

Lurifax71

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg venter tvillinger i november, og er i grei form (bortsett fra at jeg er litt ekstra trøtt og kvalm). Vi skal på ferie til Riga om ett par uker, skal bo på hotell, slappe av og kose oss på storbyferie.(Turen var kjøpt og betalt lenge før "Pompel og Pilt" meldte sin eksistens) Har dere hørt noe om det er spesielle restriksjoner for tvillinggravide ang. å fly/reise til utlandet? Jeg kjenner til de vanlige tingene i forhold til hygiene og toxoplasmose, er det andre hensyn å ta på grunn av at det er to luringer inni magen?

Har veldig lyst å reise, men vil ikke gjøre noe jeg ikke burde....

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har omsider fått kontakt m Reisemedisin, og de frarådet meg å reise til Riga i svangerskapet, både pga bakterieflora der, men også fordi de hadde erfaringer med at sykehusene ikke var så gode der borte. De mente videre at selv de "lærde" ikke var så gode i engelsk, så om jeg skulle være så uhedlig å havne på sykehus - ville det være svært sannsynlig å oppleve kommunikasjonsproblemer...

Å reise til mer vestlige land i Europa så de på som problemfritt - så vi får finne et godt alternativ i en fei:-)

Annonse

Thailand er jo vidunderlig! Jeg synes virkelig dere burde ta med dere alle ungene :-)) og gifte dere der nede - tror det ville bli fantastisk!!! Jeg ser virkelig for meg en litt stor og to mindre brudepiker og brudesvenn med sand mellom tærne og orkideer i håret;-)

Det som er så genialt med å gifte seg sånn, er jo at man har et fantastisk utgangspunkt for bryllupsreisen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...