Gå til innhold

Undertøy...


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Noen flere som syns det begynner å bli trangt?

Må ut og kjøpe flere bh'er i morgen. Har noen med søm som går midt på brystvorta og de gjør sinnsykt vondt! De uten søm går helt fint ennå.

 

Må også bruke superlave truser om dagen, alt annet strammer for mye!

 

Noen andre med samme problem? Jeg er 9+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også måttet kjøpe nye bher -nettopp pga søm-problemer..makan til gnaging har jeg aldri kjent! Trusene går greit enda, men har gått over til å like "hipsters-trusene" bedre enn stringene nå..:)

Syns det er koslig med enhver andledning til å kjøpe nytt..Var å kjøpte meg ny bikini også nå- skal til spania om 14 dager...den gamle satt ikke som den skulle lenge..hehe

jeg begynner på uke 13 i mårra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått fra B til C-cup. Hehe, høres helt rart ut, men sant. de andre tøyt puppen på utsiden, ble helt bulkete og teit, ikke var det godt heller. Hihi, håper ikke kroppen tar helt av etterhvert. Tror ikke jeg har lyst på noe mer enn C-cup for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 8-11 hadde jeg samme "problem" og hadde nært overgitt meg til å finne frem mamma-buksen igjen, men nå for 3 dager siden, da jeg gikk inn i uke 12, ble det plutselig mye bedre igjen - tror rett og slett jeg var ganske oppblåst i magen, men nå har det liksom gitt seg og jeg puster fint i de vanlige buskene mine. Men mht. trussene så kjenner jeg nok at de "krøller" litt neden for der hvor livmoren har begynt å "poppe" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bh'ene går enda, men jeg må finne truser som IKKE strammer over magen - jeg blir kvalm av hver minste lille ting for tida.... dessuten er magen begynt å bule også. Om det er bebimage eller bare oppblåst spiller ingen rolle - jeg blir kvalm av berøring uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Godt å se at jeg ikke er alene. Har vært avgårde i dag og funnet 2 bh'er uten søm. Vurderte litt frem og tilbake om jeg måtte opp en cup størrelse, men bestemte meg for å vente.

 

Trusene mine ruller også nedover, men har ikke sett noen hipster truser ennå som ikke er i microfiber. Jeg syns microfibertruser er pyton! Har kjøpt noen andre med dårlig strikk, de får holde en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...