Gå til innhold

Ventet dere lenge med sex etter ma?

Lillema - 06.07.07 *Overtid*

Anbefalte innlegg

legen sa at vi måtte vente 2-3 uker pga fare for infeksjon.. nå har det gått 15 dager..og jeg har ikke blødd på over en uke. Blødde ikke så mye etterpå i det hele tatt da. Men er så usikker på om vi skal vente en uke til eller vi kan begynne å prøve igjen nå.. hva gjorde dere/ville dere gjort? :)

Klem

Fortsetter under...

Ingen fare lenger dersom du ikke har blødd på over en uke. Og så er det jo gått over 2 uker også. Så da er det bare å sette i gang. Trist å høre at dere mistet, skjønner godt at dere gjerne vil sette i gang igjen. Sånn hadde jeg det også, selv om legene anbefaler å vente minst 1-2 menst før man prøver å bli gravid igjen. Da har livmorslimhinnen blitt hel og fin igjen, kvittet seg med evt. skorper/rester, og er klar til å ta imot et nytt egg. Lykke til!!

ja,tror det skal gå bra å prøve igjen nå. men er jo litt småbekymra da :/

legen sa at han anbefalte å vente til jeg hadde hatt en mens. men så lenge klarer ikke vi å vente. vil helst bli gravid igjen med en gang. fortest mulig! ;)

Takk. og lykke til til deg også :-)

Jeg ville ventet et par mensturasjoner før jeg prøvde på nytt. Hadde en SA 5 mars, hvor kroppen ordnet opp selv. Var til ettersjekk hos gynekolog 31 mars, hvor han sa at jeg hadde eggløsning der og da. Alt så fint ut og alt var i orden, det var bare å sette i gang på nytt. Ble gravid igjen, da nesten fire uker etter jeg mistet. Nå i forrige uke mistet jeg på nytt. Angrer nå på at vi ikke ventet en eller to mens før vi ble gravide igjen. Selv om alt føles bra og ser bra ut, er det ufattelig tungt å miste igjen etter så kort tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...