Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 hva har dere valgt??? jeg beg på minipillen Cerazette, men sluttet da jeg bhadde blødninger i 3,5uke....... Orket da ikke mere! så nå bruker jeg ingen ting.. ikke så trygt men....... sambo får passe på å bruke gummi nå ja (ikke fullt så godt, men), hehe.... ;oD vet ikke hva jeg vil, men i hvertfall ikke noe spiral! kjipt med disse pillene, men har alltid vært flink til å ta de da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 Her i huset er det kun spiral som teller. Jeg er så utrolig glemsom med p-piller. Jeg har hormonspiral og det funker fint til gubben finner ut at han skal sterilisere seg. Det kan jo ta sin tid da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musefisa Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Vi bruker ingenting, har cerazette i hus men hører jo at man blør så fælt av de at jeg ikke har begynt med dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Bruker conludag.....eller heter de condulag??? jaja, uansett....er veldig fornøyd med dem. Må ha alarmen på mobilen ellers glemmer jeg å ta dem! ( Hadde ikke vært meg i mot å få en til nå, men da tror jeg gubben hadde klikka sidelengs!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei Noen spesiell grunn til du ikke vil ha spiral? Jeg er kjempe fornøyd! Men hva med novia ring eller hv adet heter. Det er en ring som du setter inn i skjeden og har den der i 3 uker og en uke uten. Kjempe greit. Gikk på de en stund før jeg ble gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 begynnte på cerazette,men blei da lite hyggelig å bo i hus med. samboer kasta dei i søppelet. Nå bruker vi lite og ingen ting. kondom til tider. Hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde blitt gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldr@ Skrevet 20. juni 2006 #7 Del Skrevet 20. juni 2006 Sliter litt med prevensjon jeg også. Vil ikke bruke hormonprodukter mer, og kondom kan jeg ikke fordra. Fikk satt inn spiral etter forrige fødsel, men det gikk dårlig - legen stakk hull på livmora når han satte den inn, så spiralen gikk ut i magen. Så gikk jeg et år med store smerter før det ble operasjon og full narkose. Fremmedlegemer skla aldri inn i kroppen min igjen!:-) Nå skal jeg få meg pessar, håper jeg blir fornøyd med det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winneboo Skrevet 20. juni 2006 #8 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg går på cerazette. Blødde i mange uker men bestemte meg for å fortsette. Å nå er jeg vært mensen fri i over 2mnd Tok litt tid for kroppen min å vende seg til den men nå går det kjempebra. Stod på pakka at mensen kunne utebli helt for noen å det passer meg helt okey men skulle vel ønske jeg fikk mensen til riktig tid sånn at jeg ikke skal gå rundt å tro jeg er gravid hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 9. juli 2006 #9 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg bruker hormonspiral og er fornøyd med det=) Angret litt med en gang jeg hadde satt den inn pga av at jeg har lyst på nummer 2 innen 2 år, men gynekologen min anbefalte hormonspiral på det sterkeste!! stoler 100% på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasah Skrevet 10. juli 2006 #10 Del Skrevet 10. juli 2006 Starta med Cerazette, men kutta den ut pga bivirkninger. Nå er jeg tilbake til vanlig ppille og er veldig fornøyd med det:) Bruker mikrogynon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå