Gå til innhold

Hardt punkt på magen!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere gravide det?? Aner ikke om jeg har hatt det før, men har merket det noen dager nå.. Litt under navelen.. Har ikke testet da... Må bare høre om dette er noe tulle symptom jeg finner på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal merke det punktet under navlen når livmora har poppet frem, men det skjer fra uke 8 tror jeg....

Litt tidlig om du ikke har testa og du er nettopp blitt gravid - tror jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig...noen andre med synspunkter?? Jeg kan tydelig kjenne det... Hadde siste mens 16 april.. og ingen TR enda, men ustabil syklus da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en test i morgen du.

er den negativ, får du ta deg en tur til legen.

 

er den positiv, så tror jeg du er minst 10 uker på vei..

jeg er ca 10 uker på vei, men kjenner ikke noe hardt enda.

husker ikke når jeg kjente det i forrige svangerskap, men jeg var kanskje 15 uker på vei? ikke sikkert du er så langt på vei, hvis du er gravid da, noen kjenner det tidligere enn andre.

 

la oss få høre hvordan det gikk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje 20: tror du hun virkelig er minst 10 uker på vei når siste mens var 16 april? min siste mens var 12 april og jeg er 5+3...

Ang pungt på magen så vet jeg at jeg kjenner det bittelitt nå, men kun om kvelden når jeg er litt oppblåst i magen. Ta en test. Kanskje der er en liten spire eller to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 12 nå (11 + 2) og kjenner at livmoren er ganske hard, men det er jo helt nede i bekkenet og ikke under navlen da. Det er første den siste uke, jeg har kjent det. Jeg har vært gravid før og merket det ikke så tidlig første gangen. Jeg har derfor vanskeligt ved å tro det kanv ære et graviditetssymptom, men det er nok best å ta en test. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mens 19.april, testa positivt 22 mai.. har også uregelmessig mens.. men jeg er gravid :-)

tror kanskje du er gravid oxo da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huldra: ut i fra det harde i magen under navlen, ja...

jeg gikk ikke ut ifra siste mens.

i mitt forige svangerskap hadde jeg "mens" blødning etter jeg ble gravid, det kan skje...jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 11 uker på vei..

 

 

HI: har du tatt test enda? *spent* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet enda :( Hadde ingen test.. Trodde jeg hadde igjen en, men neida :( Så da får jeg kjøpe en etterpå, og teste i morgen.. Men jeg tok en test forrige mandag (den var negativ) glemte å si det.. Har vært skikkelig uggen den siste tia.. Mye halsbrann, sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første dag i sist mens 16 april, og er 6+1 i dag. Jeg har så tydelige symptomer at det er ikke tvil om at jeg er gravid. Jeg har derimot ikke hardt punkt på magen da..

Er det en uke siden du testa nå da? Da kan du med trygghet teste igjen nå ja. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har du da?? Jepp, en uke siden jeg testet.. Så får ta en ny en i morgen.. Er så kje ustabil syklus. Blæ! Har halsbrann, metallsmak i munn, trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. Testet negativt i dag :( Skjønner ikke hva som skjer med meg.. Har mye utflod, føler meg "våt" hele tiden, halsbrann, trøtt, noe kvalm også detta harde "non-stopen under navlen da.. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en tur til legen du.

fortell om kulen og resten. hun/han finner ut av det så slipper du å lure.

ring i morgen

 

lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...