Gå til innhold

Hvordan få endret bæsjerutinene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ehm... du kan vel ikke forvente rutiner på når babyen skal bæsje? hehe, trodde nesten det var tull da jeg leste overskiften jeg! bare skift på babyen med minimalt lys og lyd rundt, ikke prat og gjør bleieskiftet fort unna så er vel ikke det noe problem:)

Annonse

Hihi, for et morsomt spørsmål :)

Jeg spurte samboer jeg da vennen var så liten "Lurer på hvordan hun vet når hun må bæsje..?" Hehe..

"Det er vel på samma måten som du vet når du må drite det"

Hmm...småflau da.. klart det er det samme :)

........jeg er i hvert fall ikke så feig at jeg må skjule meg bakom en anonym-knapp!

Jeg tørs faktisk å stå for det jeg sier/skriver......

Men, jeg skulle vel helle antakelig valgt metoden din, og heller feige ut.....

Ser ut som det er kun det som er blitt in her på dinbaby.com..........

...er man feig om man stiller et spørsmål anonymt? Det ER mye rart man lurer på når man får barn for første gang, jeg syns ikke dette spørsmålet var noe dummere enn mange andre som dukker opp her.

Kunne jo hende noen hadde noen tips da, i forhold til mate-tider og slikt?

Må da være takhøyde for å spørre om ting som kanskje er en selvfølge for andre!

Enig med Marthe-mor. Skjønner godt at folk velger å være anonyme mange ganger, og det er da ikke feigt?? Jeg bryr meg virkelig ikke om hvis noen skulle kommentere mine meninger som dumme, men det er da mange som kan ta slike ting hardt. Har spurt en gang om hvorfor folk valgte å være anonyme, av nysgjerrighet, og fikk til svar pga kvasse svar her inne. Så skjønner det godt jeg.

Og hvis man ler eller eller er kvass til spørsmål man selv tar som en selvfølge, tør jo ikke fpl å spørre.

Og så mye respekt folk tydeligvis har for helsesøster, ikke skjønner jeg hvorfor men ser utfra innelgg her at mange har det, så er det jo veldig fint å kunne ha et sted å spørre andre om råd.

Dette var ikke til deg mamma til eline, men litt sånn generellt:-)

Annonse

Jeg har en jente som bæsjer til samme tid hver eneste dag(..faktisk!!!) Men det styrer hun helt selv:) Jeg har ikke gjort noe for å få henne til å gjøre det,tror ikke det er mulig å styre når de små skal bæsje...

Har bare vært så heldig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...