Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Kan ikke huske at de andre barna gulpet så mye? Babyen min er 4 mndr og jeg synes gulpingen har tiltatt.. Før, etter, mellom måltidene, i tide og utide. Lite kjekt.
Har tre søte små Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Vekommen i klubben.... Vet hvordan det er ja, min gutt er 7 mnd no og har gulpet siden han ble født... Ble litt bedre når han begynte med fast føde, men gulper fortsatt endel. Satser på at det går over om ikke så alt for lenge.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes det blir mer og mer gulping for hver dag som går, men da er det vel bare å håpe at det gir seg etterhvert.,
Ranveig R Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Vi hadde og ein skikkelig gulpegut. Før, under og etter måltid. Og den gulpen som kom rett etter måltidet var ikkje liten. Det roa seg litt då han var rundt 5 mnd, men blussa litt opp att då vi begynte med fast føde rundt 6 mnd. No (8 mnd) gulpar han nesten aldri meir.
Anno Nym Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 ..og jeg som trodde det ville gi seg snart? Han er snart 3 mnd... kan det virkelig vare i mange mnd til? Sukk. Må ha et svært teppe i sofaen så jeg må sitte på så lenge jeg har gutten i armene. Det spruter å renner. Mener å ha hørt om at noe massasje/akupunktur skulle hjelpe på modningen... noen som vet mer om dette?
mamma-1977 Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Gulping fram til 9-10 mnd her i gården. Ikke rart vi alltid har hatt et lass med bodyer og gulpesmekker tilgjengelig hele tiden (Gulpesmekker er forresten utrolig smart, og sparer deg for mye vask). Så hold ut enda
Sonja:) Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jenta mi er 10 mnd og har gulpet siden fødselen. Ikke så mange ganger om dagen nå, men jeg må skifte klær 2-5 ganger hver dag enda.
*jaja* Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Tulla er 5,5 måned og gulper like mye ennå. Har begynt med smaksprøver av grøt, men merker ingen bedring. Nå er det grøten som kommer opp igjen. Bruker smekke og gulpekluter og gidder ikke bry meg om litt gulp på buksa lenger har gitt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå