Gå til innhold

til dere som skal over i 2.trimester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet det er mye forvirring om når en skal over, men det er 12 FULLGÅTTE uker. og når en begynner med den 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det. Er selv i uke 12 i dag, men det er jo uke 11 + 3 dager - eller kanskje det da er nå du går over i uke 13, men fortsatt er uke 12 + et eller annet. Nei, det er jammen ikke let :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette er den evige debatten..... det er nok når man er 13+0 man skal over til 2.trimester. Da har man nemlig gått ferdig de første 12 ukene av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du har bare levd i 22 år når du fyller 23? 12+0 = 12 uker

12+ 5 = 12 uker og 5 dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jenter!!! Det står jo øverst på 1 trimester sin debattside at man hører til 1 trimester til og med uke 12. Dvs at når du har 12 fullgåtte uker, altså 12+0, så skal dere over på 2 trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal over i 2. trimester når vi er 12 +0, det er jo 3 trimestere, 3 x 3 = 9 mnd (ca selvfølgelig).

 

Er selv 11+2 og blir her til fredag og Lørdag er jeg over på 2. trim.(12+0)

 

Koselig dette! SMILER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er når du er ferdig med 12 hele uker, da du begynner på den 13. ikke når du er ferdig med 11 hele uker og går inn den 12. da mangler dere en uke.

og på 2.trimester står det fra 13 til og med uke 28. og her på 1 trimester står det 12, det er fordi det er 12 fullgåtte uker, og du begynner på den 13 i 2.trimester.

skjønner........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten er jo fullstendig meningsløs, men av prinsipp så må jeg bare få sagt at 12 fullgåtte uker = 12+0 !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal drite i å hoppe over til 2.tri - hvis jeg gjør det så får jeg vel refs for at det er for tidlig.

Og dessuten så forandrer ikke verden seg OM man tilfeldigvis har hoppet over for sent eller tidlig.

De aller fleste hopper over 12+0...

11 + 6 = 11 fullgåtte uker + 6 fullgåtte dager ??!!

12 + 0 = 12 fullgåtte uker ??!!

Eller er jeg helt på bærtur ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer med 12+0, det fikk vi bekreftet av jm siri (BiM) sist jeg gikk gravid.

Jeg var inne på 2 trimester veldig tidlig med spørsmål ol.

Alle var da veldig hyggelige.

Om vi går inn en uke før hva gjør det....

Jeg er overALT her inne og titter spør og graver, ja koser meg

 

Er 11+2 i dag skal snart "over til 2"

 

Kos dere

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva ??

Drit og dra !! Vi stikker over !!

Stikker over i morgen - bare på trass og plage ;op

Så kommer du over om 4 dager !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som er 12 uker så gleder jeg meg til 2.trimester. Er så lei av denne diskusjonen nå.... og jeg gleder meg til kvalmen avtar i 2.trimester :D

 

Jeg kommer snart etter jenter!!! bare et par uker igjen nå så er jeg der jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...