Gå til innhold

Klaffhistorie....!!! (oi, lang)

Anbefalte innlegg

Tja litt vanskelig å fortelle denne måneden... fordi vi prøvde rett og slett ikke....

Idag var syklusdag 56 for meg.. og jeg gikk å ventet på at mensen skulle komme... fordi jeg var hos legen og tok bl.prøve på dag 22 for å påvise eggløsning, og hun sa at det viser ikke noen tegn til eggløsning denne måneden... så jeg ble så lei meg og sluttet og ta el-tester, gadd ikke og tempe etter det heller....

Så helt ærlig så gikk jeg å ventet på at mensen skulle komme... for å starte på pergo neste gang.. for jeg har jo så uregemessig mens...

Jeg hadde/har noen symt som jeg ikke brydde meg om, tenkte hele tiden ingen el ingen spire... men jeg har veldig ømme pupper, stikkingen på høyre side, og rar i magen (vanskelig å forklare, virker som jeg sulten hele tiden på en måte), luft i magen...og det er vel det...

Så når jeg hadde el, og når jeg ble befruktet aner jeg ikke, så lurer på åssen jeg skal finne ut termin nå jeg...

Det klaffet for oss på 5 pp... ikke så mye egenlig, men når en har så lang syklus som meg, så utgjør det jo mer en halvt år....

Så ikke gi opp jenter, det skjer en dag dere ikke tenker på det kanskje, for jeg hadde jo full kontroll på ting forrige gangene, og denne måneden hadde jeg gitt opp.... rart det der...

Litt skummelt nå de 3 første mnd...

Jeg håper dere løper etter.....

Takk for all støtte og informasjon hittil...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5185423-klaffhistorie-oi-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det :-) Du hadde nok el sent du da tenker jeg. Tror ett av mine problemer har vært at vi har slutta prøvinga fortidlig, så denne måneden tester jeg ikke og tenker ikke på det, men har kos hele syklusen, når vi vil. Så kansje det funker? Du må kose deg masse!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...