Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Har hørt at man er 97% sikker på at man ikke vil spontanabbortere om man ser at hjertet slår etter ca seks fullgåtte uker. Hadde blitt så beroliget av å se det lille hjertet.... Er det dumt å bestille seg en privat UL for en slik opplysning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Nei absolutt ikke hysteri etter min mening. Var på første ultralyd i uke 5 og 6 sist, nå har jeg time i uke 8+3. 2 uker til, lenge å vente, gleder meg stort. Er så redd for MA, er ikke kvalm lengere, var det i kun 5 dager, var det frem til uke 12 sist. Men har ømme pupper da. Bestill deg en time til gynekologen din du å nyt synet av det lille hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har hatt en sa, og har selv bestilt time nå når jeg kommer i uke 7. Syns ikke det er hysteri i det heletatt Vi vil jo bare være på den sikre siden Bestill en time du! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mum K&K Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Ikke hysteri etter min mening. Jeg tok UL i uke 11 forrige gang...var så lettet over at alt var i skjønneste orden og er overbevist om at jeg nettopp pga UL klarte å slappe veldig av og kose meg. Det er betryggende og godt å ha sett den lille på skjermen og se både to armer og to bein. Jeg er gravid igjen nå...(bare 6+5dg),men skal bestille en UL i uke 11,sånn som sist. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet et par uker og så bestilt UL. Gled deg ...du kommer til å slappe mye mer av og kose deg. Ps. jeg tok innvendig UL på Majorstueklinikken (hvis du bor i Oslo da). Lykke til og kose deg! KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har også vært på Majorstueklinikken i Oslo på tidlig UL (10+5) og det er virkelig å anbefale. Det er det mest fantastiske jeg har vært med på i hele mitt liv... Jeg var ganske stresset akkurat som deg og bare måtte se hjertet slå. Nå har jeg sett det fantastiske nurket vårt og alle de små detaljene som var akkurat slik som de skulle være. Bildet er rammet inn... :-) Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Var på UL idag 7 uker + 5 bare for å se at hjertet slo. Privat UL som jeg betale for selv. Er ikke veldig hysterisk av meg men siden jeg har endel venninner som har abortert så gidder jeg liksom ikke å gå rundt og lure på om jeg er gravid eller ikke. Skjønner faktisk ikke helt at ikke flere tar tildlig UL. Det er jo ganske spennende da ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 det er ikke hysteri i det hele tatt...... ;o) jeg har også gått rundt og vært nervøs, fikk en ul i uke 8+3, og alt var fint..... men jeg ER hysterisk, og har bestilt en på onsdag også ;o) jeg har har hatt MA før da, og er derfor superhysterisk!!!! egentlig synes jeg alle burde få tilbud om tidlig ul, det sparer oss jo for masse bekymringer, og som du sier; det beroliger oss ), og strengt tatt har vi veldig godt av å være beroliget, og ikke stresset og bekymret nå! jeg skal ta ul på byporten legesenter i oslo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 Nei syns absolutt ikke det er hysteri. Har selv vært på mange UL allerede (13 uker på vei) da jeg har hatt styrtblødninger. Det er så skjønt å se at den lille har det bra, mye bedre enn å gå hjemme å bekymre seg... Hadde mange UL med forrigemann også da jeg hadde en MA før jeg ble gravid med han:-) Bestill i vei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå