Gå til innhold

Erfaringer med EyeQ?

Anbefalte innlegg

Barnet mitt på sju har ingen diagnose, men sliter med rastløshet, raseriutbrudd, å vente på tur, å sitte stille m.m. Følelsene går veldig opp og ned, og selv om jeg ikke vil påstå at ungen min er "syk" eller trenger noen form for behandling har jeg ikke unngått å legge merke til at H*n skiller seg veldig fra barn på samme alder når det gjelder atferd.

Skoledagen er en prøvelse, min skjønne greier ikke å sitte stille og sier skolen er kjedelig. Må legge til at det ikke er noen problemer med det fagloige, snarere tvertimot, der ligger h*n faktisk ganske langt foran sine jevnaldrende. Konsentrasjonsevnen er i orden så lenge det er noe som interesserer tilstrekkelig.

Nå har jeg vurdert å gi Eye-Q, i håp om at det kan "roe temperamentet" litt. Vet jo at barn har forskjellige personligheter, men det er ikke så lett for h*n å fungere på skolen sånn som den er lagt opp. Sukk,

Har noen av dere hatt gode erfaringer med eye-q? Som jeg skriver lenger oppe vet jeg ikke om barnet mitt har adhd, men h*n sliter helt klart med mange av de samme utfordringene som barn med denne diagnosen gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5185342-erfaringer-med-eyeq/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min har brukt eye-q i snart 2 1/2 år og det har fungert veldig bra. Han fikk adhd diagnose for et halvt år siden. Vi bruker de også på min samboers sønn som har lesevansker. Min sønn sover om nettene er mer konsentrert rundt lekser og mindre agressiv. Tidligere hadde han mareritt omtrent vher natt hvor han skrek i søvne; dette er det helt slutt på. Lekser går lettere også. Vi har forsøkt å kutte de ut i perioder, men merker endring ganske raskt, så vi tør ikke slutte.

Han har også atopisk eksem og disse skal hjelpe mot detet også.

Du kan lese mer om eye-q på equazen.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...