Gå til innhold

Nattinatt du spådde meg gravid nå du..

Anbefalte innlegg

men jeg fikk mensen, så det slimet vi snakket om var nok eggløsningsslimet, for da det var på det meste, hadde jeg nok eggløsning og smertene et par dager etterpå var nok smertene jeg fikk etter at egget hadde løsnet, mensen kom akkurat på dag 14 etter alt det voldsomme eggløsningsslimet jeg hadde.

Vi får se når det blir flere barn på meg.

Fortsetter under...

Hei

Var nok det då ja.Ein kjenner kroppen sin best sjølv.Men eg føler det ikkje blir lenge til no då før du blir gravid.Og du har ein fordel med at du merker eggløysingen så godt.Sei datoen for første dag mens,så skal eg ta det med pendelen de beste dagene for å bli gravid.Er veldig lett å bomme litt når graviditeten er rett om hjørnet.Tid er noko av den vanskligaste å spå.

Var tenkt å spørre deg om du har litt lange sykluser.Følte det slik når eg såg på deg.Men lurt å bruke den veka å jobbe med saken.Og så er det så greitt når du kjenner eggløysinga så godt.Eg har eine sida som eg kjenner det på.

Annonse

Ja det varierer nok ut ifrå kva side som egget løsner ifrå.Er det annakvar gong du merker det godt?Slik har eg det iallefall.Men med de eldste trur eg at eg bomma litt med at det vart for seint i mnd me hadde samleie.Trur det er lurt å være litt i forkant av eggløysinga.Sædcellene lever vel opptil 73 timer meiner eg.Stemmer ikkje det?

Eg får på sofaen å slappe av.Er ikkje heilt i form fortsatt.Nattinatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...