Gå til innhold

Juli: ååå jeg blir gal snart ang tannpuss=O((((((((((((((

Anbefalte innlegg

poden her har begynt å trasse noe helt forferdelig, er stort sett blid hele tiden.helt til jeg skal pusse tenner=O((( da sparker han,hyler,kliper og slår.prøver å holde bort henda,men han er blitt så utrolig sterk. tom mine foreldre har påpekt hvor sterk han er til å være så liten.. jeg prøver å synge,tulle,han pusser litt osv osv men ingenting nytter.. noen som har noen råd til en fortvilet mamma??? føler ikke at jeg kan holde han fast heller,blir jo tvang d.. helt forferdelig...

frustrert nå=O((((

Fortsetter under...

Huff.. Høres ikke noe særlig ut. Jeg merker også at tulla mi er blitt sterk. Hun bruker å få holde tannbørsten selv, å da putter hun den i munnen, også tar jeg selv å styrer den litt nå og da.

Høres ut som hjemme hos meg,. Akkurat sånn er det her og! Det er et mareritt hver gang han skal pusse tenna. Har også prøvd å la han styre børsten selv uten resultat, synge osv. Har funnet ut at han SKAL pusse tennene, så da holder jeg han fast. Det varer jo ikke lenge heller da. Synes det er bedre at han har det litt ille noen sekunder når vi pusser tennene enn at tennene skal råtne vekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...